[priQaz] Recept za instant-facu,qstrip.blog.hr" />
(Marko Stojanović i dr. (ur.): THINK TANK broj 2; Benepharm, 2005.)
Najprije, hvala Vuku koji mi je Think Tank na CRŠ-u poklonio. To da ne zaboravim, jer mi se desi da dobijem neke stvari (uglavnom preko posrednika) pa nikad ne zahvalim jer najčešće ne znam ni kome. Tako sam svojevremeno dobio pošiljku iz Niša ostavljenu u More Comicsu, a da ni danas ne znam kome trebam zahvaliti (Dušanu?). Ista stvar s Gearyevim sveskom koji mi je stigao iz Beograda preko Džuke - hvala, tko god da pošiljatelj bio.
Nego, Think Tank. TT, ambiciozno proklamiran kao "časopis za Balkan" (a koji o Balkanu ima materijala za pola broja tako da čak i naslovnu posvećuje loše dizajniranom kolažu privlačnijih tema), me najviše od svega podsjeća na raznorazne kulturne časopise iz osamdesetih koji su objavljivali pabirke na neku načelnu zadanu temu, a mi bili sretni da se priča (o stripu, u ovom slučaju) pa makar što. Danas, čini mi se, ovako površan temat - fanzinski skupljen od drugara koji su pristali nešto napisati - i nema puno smisla. Ali nije to bitno. Bitno je da konačno imamo razloga čestitati Marku Stojanoviću.
Marko (u impressumu potpisan kao urednik za strip te ovaj temat valjda ispravno pripisujem na njegovu dušu) je konačno odbacio svaku lažnu skromnost te je temat - po uzoru, svakako, na besprizornog urednika časopisa Q kojemu je donedavno zamjerao što priqazuje vlastite radove - posvetio sebi. Sam ga otvara tekstom koji je k'o fol o Jovanu Ukropini, ali koji Marku služi da hvali sebe, a onda još i od znanca naručuje hvalospjev svome liku i djelu te im pridružuje i stranicu vlastitog scenarija kako bismo vidjeli kako dobro imitira Gaimanove scenarije. Bravo, Marko! Svladao si sve što jedan urednik treba znati, a mnoge si i nadišao željom da si od prešanog drveta dižeš spomenik: ta zašto čekati sud povijesti kad joj možeš odmah reći što da o tebi misli! Kapu dolje, Marko!
Jedino te malo zajebao taj Dejan Stojiljković. Čitajući njegov tekst dalo bi se shvatiti kako on misli da tebi nije mjesto u stripu već u reklami za pivo (to jest, da ti je više stalo do slave nego do vrijednih djela). Što jest istina, ali mu nisi baš trebao pustiti da to i kaže.
(mcn)
Post je objavljen 17.12.2005. u 11:04 sati.