Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/azhdaja

Marketing

Holywood

Primijetih tako da mi se često dešava da ne pogledam film do kraja. Znate ono - šta ćemo gledat, žutog ili plavog, pa ovaj je zakon, e al nije za četvrtak, više za nedjelju popodne, ajde dobro može onda ovaj... i tako dalje. I na kraju nakon barem polusatnog navlačenja, krene projekcija u miru doma svoga, kad gle čuda nakon pola filma počne prvo zijevanje i to je to. Početak kraja. Ne onog filmskog. I šta da se radi - u kolekciji polovičnih imam već sasvim zavidnu kinoteku, a opet, sasvim čudno to me nipošto ne sprečava da komentiram (čitaj: serem po) svekoliku filmsku produkciju. A bome ni druge. A i oni su isto hrkali.. hm..

To nas dovodi do zaključka da je riječ o još jednoj prijevari - ne samo što HEP već godinama prodaje istu struju, država naplaćuje porez na zrak, nego još i ovi Američani snimaju polovične filmove. Pogledaš pola filma, drugu polovicu ne .. i to je to.. sve bitno znaš, poanta je tu, a ostatak je ko Teletubbies - opet ispočetka da utvrdimo gradivo.

E sad, što da se radi? Pažljivije oko primijetilo je sitnu greškicu u naslovu.. eeee... gledat bolje drugi put! Čemu greška? Da se pokaže da i mi imamo zube, dio stanovništva ovog bloga organizirao je jedan mali tulum prošli vikend. U istom stilu. Nitko se ne sjeća više od pola. A znamo da je bilo dobro. Živili!

-- silly moi

Post je objavljen 14.12.2005. u 19:37 sati.