Doveden u neugodnu situaciju jednadžbom iz prozivajućeg posta odlučio sam se ispuniti obećanje i dokazati te pokazati da matematika nije za svakog, a naročito ne za mene.
Prostodusi s h-om ispred imena su si jedanred zamislili da se 5 može ko u osnovnoj školi podvrgavat raznim računskim operacijama.
Zamislili si da se od 5 oduzima ko harač od raje, a poslije što ostane.
Zamislili si da je 5 umanjen oduzetim jednako 2.
Zamislili si da je 3 teret koji 2 mora nosit kako bi bio 5.
Zamislili si 2 opisat kvantitetom (?) i kvalitetom (?) 5.
Zamislili si da je 5 stalo od koliko je čega.
5-3=2
Jednako? To je za njih jednakost.
U svom tom njihovom neznaju i kasapinskom odnosu ne bi me iznenadilo da su 3 podijelili pa podijeljeno u zagrade strpali da čeka s koje će strane njihove 'jednakosti' biti stavljeno. Znaju oni da bi 'jednaki' htjeli bit neodjeljeni njihovom jednakošću. Da bi htjeli opet cjelinom biti .
5 je svoj i sretan samo kao 5.
Ali 2 ne bira metode. I uglate zagrade ima te ih stavlja gdje mu se sprdne. Zna 2 da uglate više žuljaju.
E pa malo ste se zajebali.
2 crk'o dabogda!
Živio 5!!!
hija koji piva probo nije
Post je objavljen 07.12.2005. u 19:06 sati.