Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anarhijaweekly

Marketing

HRVATSKA T-STOKA MUZE SE NAJSUVREMENIJIM MUZILICAMA

Da narod ima vlast kakvu zaslužuje, odavno je poznata krilatica. Suvremena izvedenica koja mi se nameće u posljednje vrijeme je da NAROD IMA OPERATERA KAKVOG ZASLUŽUJE. Do nedavno se to nije moglo sa sigurnošću ustvrditi jer je situaciju diktirala nesposobno/korumpirana vlast koja je nekoliko godina omogućavala monopol, a potom duopol mobilnih operatera, no danas je situacija ipak osjetljivo promjenjena pa se građani mogu prikloniti i očigledno jeftinijem operateru TELE2. Problem je u tome što građani bombardirani vrhuncem manipulacije u suvremenom marketingu koju je ovaj dio svijeta vidio, postaju apsolutno neosjetljivi na logiku i zdrav razum, pa iako je sve na strani jeftinijeg operatera, oni, lobotomirani kreštavim bojama i zvukovima, i dalje plaćaju i po nekoliko puta veće iznose za istu vrstu usluge. primjer1. T-Com reklamira pola dana za 0,35 lipa po minuti - kao prvo, razdoblje od 19:00 do 07:00 nazivamo noć, a ne dan - dakle to je noćna, a ne dnevna tarifa. Osim toga naknada za uspostavu poziva ne spominje se niti u jednoj tv-reklami, a iznosi 0,25 lipa po pozivu što minutni razgovor pretvara u trošak od 25+35=60 lipa po minuti i to za noć!!! primjer2. T-Com impulse koje "poklanja" uz kupnju mobilnog telefona uključuje na vaš račun vrlo laganim tempom, recimo 15 kuna kroz slijedeća 23 mjeseca ili slično, što je stvarno konkurentno - pa tele2 ti kompletan iznos upisuje na račun odmah! Popularni VIP nudi pak super povoljan paket Easy 0,91; niti u jednoj reklami se izrijekom ne spominje da se 91 kuna mjesečno u toj tarifi mora potrošiti unutar mreže 091 - inače propada. Stvarno super.
Nije nikakav problem što kapitalisti pokušavaju manipulacijama musti stoku koja to dopušta, zgrožen sam jedino sa količinom te "stoke" oko sebe koja ne razmišlja svojom glavom, ne koristi kalkulatore, logiku, matematiku, bilo što vezano uz mozak i svaki dan čujem komentare poput; "pa sad kad je došao Tele2, sad su i ovi "naši" smanjili cijenu, zar nisu?" E, pa baš i nisu, a s obzirom da se sad vidi koliko su prijašnjih godina imali prostora za smanjenje cijene, a pljačkali su nas i dalje, to postaje dodatan razlog da više nikada u životu ne koristim T-Com-ove ili VIP-ove usluge.

Post je objavljen 05.12.2005. u 17:03 sati.