Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/llp

Marketing

zdravlje = lova

mobiteli pete generacije će poboljšati sve komunikacije!
ma je; moš mislit!

evo jutros sam slučajno za vrijeme doručka poslušao jutarnju emisiju jednog splitskog radija. benmu patka, bolje da nisam. samo mi je spiza prisila.
kako sam na braču; moje rano sportsko dizanje u kombinaciji sa frank ekspresom, obilnim doručkom i jutarnjim programom radija daje na kraju doručka jedno veliko sranje. jutros sam se čak prepao da ne začepim crnu rupu.
no, da ne pizdim dalje nepotrebno...

jedan od razloga mog dolaska na otok je da se malo maknem od svakojutarnjih ispijanja kava i svakopopodnevnih igranja basketa.
došao sam na otok jerbo su zvali vjetar (i to dobar) te da se malo skoncentriram prije ispita.
kako od vjetra nema ništa (tek jutros malo, a trebalo je danas derat luđački) tako sam putem te-kom valova čuo da ni od ispita nema ništa.


i onda na radiju čujem super povoljan mobitel sanion samo 998 kuna.
kako 998 kuna može biti super povoljno? kako može uopće biti povoljno?
da je 10 kuna, pa ajde i sto, to bi bilo povoljno! no dobro, živimo u svijetu vrijednosti gdje je povoljno dati iljadu kuna za nekakvu must have 2 be cool pizdariju.
glavna baza svega je da nam ti novi mobiteli donose bolju komunikaciju.
bolju komunikaciju?!

mora da je to istina, jerbo meni prođu dani dok ne dobijem koji sms ili poziv na mobitel, kako imam stari mobitel. moj mobitel je toliko star da više sliči na pokretnu telefonsku govornicu (na slici ja sam onaj desni) nego na modni detalj suvremenog čovjeka.
Image hosted by Photobucket.com

sad se s novim mobitelima može gledati teve, slušati radio, čitati novine... može se lakše navući na još više reklama nekih povoljno-nepotrebnih stvari koje bi trebali kupiti.
ti novi mobiteli imaju u sebi fotoaparate, videokamere, mogućnost spajanja na internet... oni se nude u crnoj, bijeloj, plavoj, sivoj ili nekoj drugoj ultrapopularnoj crveno-narančasto-srebreno-rozoj boji.
s novim mobitelima vi možete nazvati i veliko uho te pritom povoljno proći za devet kuna po minuti plus pedeve. ako vam se ne da slušati vi možete putem velikog oka sve vidjeti za samo 6 kuna po minuti za jedno oko. komunicirati znači vidjeti, čuti i govoriti; stoga pozivom na 889966 broj (u dnu vašeg ekrana) možete ostaviti komentar podrške svojoj voljenoj spodobi.

...

nije više lako ni ćiribimbaćima. mobiteli će polako dovesti do izumiranja i ovog zanimanja. dovoljno je da se jedan od njih skriva i šulja oko parkiranih automobila s novom mobilnom vegea kamerom u novom evoluiranom okruženju. nakon što uspostavi konferencijsku vezu s ostalima iz imenika svi u tišini svoje sobe mogu početi s razgibavanjem svoje desne podlaktice.


mora da je drkanje sport za dešnjake, jerbo nikako drugačije ne mogu objasniti zašto ljevaci drkaju desnom rukom.

na spomen dešnjaka i ljevaka na pamet su mi pali i političari.
pari mi se da ljevičari ne drkaju. nikad. oni su uvijek tu i tamo, spremni u svakome trenutku nekome jebati majku.
drugim riječnikom oni su madrfakeri.
dok nam jedni petljaju s majkama drugi su uzeli u ruke sve što je ostalo. desničari nam se kar(t)aju s očevima.
ja u kupe ti u špade, izgubia si, spusti gaće da ti vidim dupe... i te sheme.
no da sad ne ispadne da mlade nitko ne jebe dvadesetidva posto vratit ću se na pedofiliju bolest najmiliju. mi pokušavamo jebat onoliko koliko nas jebu, no češće dok trčimo uzdignuta kurca spotaknemo se i padnemo. sva sreća da nas pri padu uvijek dočeka neki dobri čiča i milka čokolada.
bar već kad te boli sprijeda (od pada) i straga (od uboda) imaš čokoladu da ti podigne šećer. jer nije dobro kad ti šećer nisko padne.

i tako sam na početku htio nešto reći o zdravlju i lovi, a završio sam na čokoladi.
no kako se ovaj post već sada dobro odužio i nisam siguran da će itko doći dvaput do kraja polako ću s ovim proljevom svršit.


što se tiče zdravlja i love grubo je reći da su siromašniji bolesniji.
kad se u sumi pogleda pitanje je da li su bogatiji sretniji ili pak zdraviji.
lova kao i sve ima dvije strane. jednu dobru i jednu lošu. koja će se po kojem pitanju više iskristalizirati tiče se nas samih i situacije u kojoj smo se našli.
sve je stvar filma koji nam se vrti u glavi. da li je komedija, tragedija, akcija ili drama...
na kraju nije ni bitno.
ni tko si.
ni što si.
ni što imaš.
...
svi ćemo se jednom naći six feet under!

Post je objavljen 15.11.2005. u 17:45 sati.