Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakodane

Marketing

''Korisnici'' mobilnih telefona:)))

Da nije lako biti operater u službama korisnika, svjedoči bezbroj pitanja i primjera s kojima su se nosili ti ljudi kako bi korisnici bili zadovoljni uslugama njihove kompanije. Tako se, na primjer, u obe službe događa da se pozivaocima svidi prijatan glas operatera pa nerjetko i žene i muškarci imaju ponude za izlascima.


Među brojnim "cakama" s kojima se susreću, ističu čovjeka koji kaže: "ti su telefoni jako zgodni, ali su ove baterije jako skupe i brzo se troše. Pa, ne mogu se stalno kupovaati nove?!", ne znajući da se dotične baterije pune, a ne kupuju. S tim su slučajem upoznati i u ***** službi, ali to je tek jedan od bezbroj primjera.


- Kucam taj broj stalno, a ne mogu nazvati - požalio se korisnik.
Vec iskusni operaater:
- Jeste li pritisnuli tipku sa zelenom slušalicom za poziv?
- Šta?? - jasno je ocrtalo korisnikovo služenje mobilnim telefonom.


U **** službi su se, pak, za dvije godine rada susreli s bukvalno svačim. Od početnog nazivanja mobilnog telefona: Sajmens (Siemens), Njokija (Nokiaa), Alkatone (Alcaatel) i Pansioning (Panasonic), do spašavanja mobilnog telefona koji je pao u more (isprobani savjet je brzo sušenje fenom), situacija u kojima je pas pa čak i djete pojelo čip karticu, ili kada je nekom korisniku dosadno pa iz kade nazove Službu korisnika i malo popriča s njima kad je poziv već besplatan...


- Koji uređaaj koristite? - upitao je operater.
- Pa, ovaj vaš - samouvjeren je korisnik, a nakon nekoliko puta ponovljenog pitanja izgubio je strpljenje:
- Što me pravite blesavim?!


Operateri nerjetko pokazuju i humanitarnu stranu svoje profesije. Čojvek koji je ostao bez love na računu i zarobljen na putu sa automobilom koji je stao, se dosjetio - besplatni poziv Službi korisnika. Oni su nazvali njegovog prijatelja i uputili ga gdje trebaju ići. I svi sretni i zadovoljni, a korisnik vjerojatno zauvijek zadržan u mreži. Ali, nije to jedina priča s happy endom. **** Službi se javio i čovjek koji je traktorom prešao po zemlji i zakopao - mobilni telefon. Rješenje takve situacije je naravno bilo nemoguće, ali nakon godinu dana javio se sretni vlasnik telefona, ustvrdivši kako je mobilni "isplivao" zajedno sa usjevom i savršeno radi!


- Ne mogu poslati SMS - žali se korisnik.
- Trebaa upisati broj SMS centra. U meniju pronađite "poštu"... - objašnjavao je operater, a korisnik je prekinuo vezu i javio se nakon pola sata.
- Bio sam u Pošti i tamo su rekli da nemaju nikakav broj SMS-a!


Nevjerojatan, ali stvaraan dijalog:
- Molim vas broj od Duške.
- Koje Duške?
- Pa one koja ima Motorolu!


Jedan je korisnik imao slijedeći problem:
- Ne mogu primiti poruku! Telefon mi je na televiziji i on osjeća da će mu doći, al' je ne može primiti!


SMS poruke su već plaanetarno popularne, ali nekima one još uvek zadaju velike glavobolje.
- Molim vas da zapišete datum i broj telefona - ponudila je korisnica, na što je operater ostao zatečen, ne znajući o čemu se radi.
- Hjtela bih čestitati prijatelju rođendan, pa vas zovem nekoliko dana prije zbog rezervacije.
- Želite poslati tekstualnu poruku? - ponudio je rješenje operater.
- Da, pa me zanima koliko dana prije to treba poslati, odnosno rezervirati?
- SMS stiže isti dan kadaa ga pošaljete.
- Ozbiljno??? - nije bilo krajaa čuđenju korisnice.


Če - Loo

Post je objavljen 14.11.2005. u 13:01 sati.