Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/marijanmalcevic

Marketing

Parabola do Španije

Dijete je sve bolje, još malo pa će skroz ozdravit.

Sad mogu mirne duše krenut prema toplijim krajevima. Idem malo čudnim putem, parabolom preko Vrankfurta i Pariza. Samo kaj te gradove uopće neću vidjet, eventualno ću obavit šoping na jednom ili drugom erodromu.

Alhambra

Evo dok mene nema da popunim blog s još malo autića, jer već dugo nisam ofriškao top-listu.

Frischka Top-lista recenziranih auta
(poredak po subjektivnom dojmu):
1. Toyota Prius
2. Hyundai Terracan 2.9 CRDi
3. Hyundai Sonata 2.4
4. Peugeot 407 SW 2.0 HDi
5. Opel Zafira 1.9 CDTi


6. Škoda Octavia 1.9 TDI DSG, 7. Volkswagen Jetta 2.0 TDI, 8. Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi,9. Suzuki Swift 1.3 VVT, 10. Nissan Primera 2.2 dCi, 11. Opel Astra karavan 1.7 CDTi, 12. Renault Scenic 1.5 dCi 100, 13. Volkswagen Golf 1.9 TDI 105, 14. Toyota Corolla 1.4 D-4D, 15. Suzuki Ignis 1.5 VVT.


Odlučio sam skresat listu na 15 auta. Tri noviteta na listi su Večernjakova maratonka Octavia, skroz novi VW Jetta i neobični Suzuki Ignis.

Octavia

Škoda Octavia...
... zauzima visoko mjesto i pobjeđuje u direktnom okršaju s novom Jettom jer je jeftinija, ima veći gepek (560 do 1350 litri) s boljom mogućnošću iskoristivosti, a najviše zbog DSG automatskog mjenjača čiju vrijednost čovjek najviše shvati kad gmiže po gradskoj gužvi. Umjesto da hiljadu puta ubacuješ u prvu, možeš odmarat i lijevu nogu i desnu ruku. Jel za to vrijedi doplatit oko 17.000 kuna, to je već drugo pitanje. Da imam, nadoplatio bih.
DSG mjenjač (dvostruka spojka) u voženom autiću je u kombinaciji je s 1.9 TDI agregatom. Njegovih 105 konja i 250 Nm dovoljno je za sve zahtjeve, a potrošnja je super - ispod 6 litara. Početna cijena takvog auta je oko 148 hiljada kuna, a ima ABS, stakla na struju, 4 zračna...

Jetta

Volkswagen Jetta...
... je nasljednica ne baš uspješne Bore, ali izgleda puno ljepše i luksuznije. Auto je dugačak 455 cm, a iza ima zbilja ogroman gepek od 527 litara. Jebeno je međutim što je rupa uska, pa nije baš iskoristiv za sve terete, poput gepeka na peterovratnoj Octaviji.
Ispod haube potentni je 2.0 TDI agregat sa 140 KS i 320 Nm. Prava mrcina, jest da se čuje k'o traktor, ali kad se počne kopat po asfaltu to se zaboravi. Trebao bi malo trošit, al ja ga nisam mogao spustit ispod 8,5 litri. Jebeš ga, imam tešku nogu.
Jetta u serijskoj opremi ima šest zračnih jastuka, ABS+EDS+ASR, klima-uređaj Climatic, servo upravljač namjestiv po visini i dubini, namjestivo sjedalo vozača, radio s CD-om... Ima je već od 19.210 eura, a moj primjerak s nadograđenim Sportline paketom bio je bliži cifri od 30.000 eura. Too much.

Ignis

Suzuki Ignis...
... je tzv. mali urbani SUV. Izgleda kao terenac, a nije terenac. Malen je za lagano snalaženje u gradu, ali sposoban i za nešto više od penjanja po rubnjacima. Dimenzije su mu 377x165x156 cm. Bitno je spomenuti i 17 cm odignutosti od tla te pogon 4x4, za koji se nadoplaćuje manje od 1000 eura.
Motor je 1,5 VVT benzinac sa 99 KS. Troši između 9 i 10 litara. Vrištavi zvuk tjera čovjeka na ganjanje, ali zbog visoke vozačke pozicije i loših sjedala to uopće nije ugodno. Za familijsku upotrebu bitna je brojka od 236 litara obujma gepeka, koji se spuštanjem sjedala poveća na 526 litara. Primjerak koji sam vozio stoji oko 104.000 kuna, a ima klimu, ABS, 4 zračna jastuka, radio s CD-om, krovne nosače...


Post je objavljen 19.10.2005. u 14:30 sati.