Poboldani tekst je moje mišljenje tko je u biti zaslužan za porast broja nocenja u Fažani na tekst objavljen danas u glasu istre !
U prvih devet mjeseci ove godine Turistička zajednica Fažane ostvarila je nešto manje od 669 tisuća noćenja što je za devet posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju kada ih je ostvareno 613 tisuća. Najviše noćenja evidentirano je u autokampovima – 595 tisuća (Bi Village), dok je ostatak ostvaren u privatnom smještaju. Turistička naselja, apartmani i kampovi bilježe porast od 11 posto (Bi Village), dok je u privatnom smještaju zabilježen pad od četiri posto.(TZ)
U Fažani je bilo najviše Nijemaca – 227 tisuća, što je oko 34 posto od ukupnog broja gostiju. Slijede Nizozemci sa 126 tisuća ili 16 posto više nego lani. Danci su ostvarili 66, a Talijani 57 tisuća. Najmanje gostiju došlo je iz Slovenije ili oko 20 posto manje nego u istom razdoblju lani. U kolovozu su ostvarene 253 tisuće noćenja, a unatoč feragostu Talijani su tog mjeseca bili na trećem mjestu iza Nijemaca i Nizozemaca. Fažanski TZ je od boravišne pristojbe ostvario 2,6 milijuna kuna (Bi Village). Od toga 45,5 posto ostaje u kasi TZ-a, dok se ostatak raspoređuje na Općinu te županijsku i Hrvatsku turističku zajednicu.
Direktorica mjesnog TZ-a Melita Peroković zadovoljna je učinjenim(Bi Village), a napose činjenicom da je u tri godine broj noćenja porastao za gotovo četiri puta(Bi Village).
- U tri godine koliko postoji fažanski TZ učinjeni su veliki koraci(Bi Village). Sa 196 tisuća noćenja popeli smo se na 660 tisuća(Bi Village), dakle brojke su učetverostručene(Bi Village). U 70 posto doprinos je dao Bi Village koji je, osim povećanja kapaciteta, proširio turističku ponudu (barem su priznali). Veliki pomak učinjen je u privatnom smještaju (gdje,kada,kako ?????) što ukazuje na to da bi privatni iznajmljivači i turističke agencije trebali poraditi na kvaliteti smještaja i ozbiljnije krenuti u investicije (hvala na ukazanom propustu).
Ove godine planiramo posjetiti šest sajmova (ocito kao gosti), a prvi put Fažana će se pojaviti na francuskom tržištu (nisu vidjeli FR). U izradi su novi promotivni materijali za cijelo europsko tržište, izjavila je Peroković (katalog priv. smj. ha,ha,ha).