Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hal9000

Marketing

MTV - Mikšić TV

Boris Mikšić je nakon niza pokušaja dolaska na vlast, u kojima je zamalo uspio, najavio kupiti OTV ili neku drugu TV kuću. Naš Boro to objašnjava nepravednom raspodjelom medijskog prostora. Osobno sam mišljenja da je naš Boro iz Amerika shvatio kako je u medijima moć, no toga je vjerojatno svjedok već odavno, jer već dugo živi u «demokraciji» SAD-a. Za taj pothvat Boro je voljan dati dva miliona eura i uložiti u spomenutu TV kuću još deset. Dakle, Mikšić je voljan na svoju predizbornu kampanju potrošiti dvanaest miliona eura vlastita novca, što predstavlja 20-tak posto njegova kapitala. Postavlja se pitanje da li Mikšić zaista toliko voli Hrvate, pa se kandidira zaista zato da plasira svježe i zdrave ideje koje će podići državu na noge. Sumljam, jer se kroz svoje istupe u javnosti već dobro afirmirao kao netolerantna i neinteligentna seljačina, a osobno ne vjerujem u ljubav netolerantnih i ideje neinteligentnih. Vjerojatnije je da je Mikšić shvatio kako je najunosniji posao u ovoj državi upravo politika, pa je najbolje u nju i uložiti novac.
Nevezano uz post, danas je Međunarodni dan mentalnog zdravlja pa ga čestitam svima koji se osjećaju mentalno zdravima i onima koji bi to željeli biti.

Post je objavljen 10.10.2005. u 09:29 sati.