Piše: Lenka Erceg /Večernji List
Drveni brod ima dušu, za razliku od metalnoga, koji je zapravo limenka. Gosti se u drvenom brodu osjećaju ugodno objasnio je Rakuljić i dodao kako uz dobro održavanje, koje je, istina, vrlo skupo, drveni brodovi plove i dulje od sto godina, dok su željezni već nakon 30 godina plovidbe na rezalištu.
Naši su brodovi sigurni, tvrdi Rakuljić, a pored Jadrana, ne treba nam izlaziti u međunarodne vode. "Kapetan Jure" sagrađen je prije 50 godina za prijevoz putnika u Šibeniku. Sadašnji vlasnik kupio ga je prije osam godina, uložio mnogo novca u njegovu obnovu i već četiri sezone radi u turizmu.
Može se zaraditi uz mnogo rada. Ja sam već četiri generacija u obitelji, a imamo i drugi brod na kojem je moj 74-godišnji otac Jure. Pokušavamo upotpuniti ponudu kako bi gosti bili što zadovoljniji rekao je Rakuljić i dodao kako je održavanje broda skupo, posebno od kada je koncesija za brodogradilište u Milni dodijeljena privatnoj osobi. Cijene su previsoke, tvrdi Rakuljić, i nama brodarima se čini kao da nas se nova vlasnica želi riješiti kako bi remontna djelatnost propala, a zatim se atraktivno zemljište iskoristilo za gradnju turističkih objekata.
Inače, uz "Kapetana Juru" sa 32 mjesta, koji ima ugovor s njemačkom turističkom agencijom Inselhupfen i najčešće prevozi njemačke, američke i švicarske bicikliste, u Trogiru je cijela flota nekadašnjih pjeskara i Krila Jesenice prenamijenjena za turističke svrhe, a okupljeni su oko agencije ID Riva tours.
Post je objavljen 06.10.2005. u 22:12 sati.