Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubai2

Marriott Week

Hm, imamo nesto duga prema vama, tj. objasnjenje gdje smo nestali 3 tjedna. Najprije, 15. rujna su me poslali ponovo u Europu. Cetiri tjedna smo rintali na novom projektu i onda su se sefovi odlucili poslati me na lagani dvodnevni izlet u Bec. Kojeg sam spojio sa 4 dana Zagreba, posto je nasa bloggerica tada jos bila u Zagrebu.
Put u Zagreb mozda i nije bio najpametnija stvar. Naime, naljepsi dio tog spoja je bio put vlakom kroz Alpe, i to samo do pred Bruck am Mur, a kasnije je bilo kao da se vozim prugom Brcko - Banovici. Negdje kod Celja sam usao u kisu koja nije prestajala cijeli tjedan. Napokon u Zagrebu, ali okovan kisom i oblacima. Fuj! Barem sam vidio obitelj i prijatelje, iako bas i nije bio pametan poziv roditeljima u Zagreb i situaciji kada moj otac mora biti zatvoren u stanu.
E, onda sam otisao u Bec i tamo je bila kisa, sto nije ni cudo jer je to bio moj 64-ti kisni posjet Becu od 67 ukupno. Osim kise i guzva. Tajnica je rekla da je u Becu sastanak OPEC-a i da je tesko naci hotel, pa cu biti u Marriottu, umjesto negdje blize firmi. Nije mi tesko palo cim sam vidio da je u prvom Bezirku. Uostalom lako se naviknuti na bolje.

Slike su sa sluzbenog sitea hotela. Posto su sastanci tekli glatko, imao sam vremena u pauzi pljuskova obici grad. Dapace i sprijateljiti se sa prodavacima hot-doga u St.Anna Strasse, koji su rekli da nikad u 3 dana nisu uspjeli dobiti frequent usera. Inace, otkrio sam zasto je samo Marriott bio slobodan u vrijeme sastanka OPEC-a. Zato sto je zgrada OPEC-a odmah uz Marriott.

Logicno, zar ne? A sa druge strane je gradski park, sa trece Vlada, sa cetvrte SAS Radisson Hotel. Pa tko bi boravio u tom nezdravom okruzenju?

Nakon 3 dana Beca i 3 sata slaganja dodatne zimske garderobe krenuo sam nazad u Dubai. Sutradan ce doci i moja bolja polovica, pa kuca mora biti generalno spremna. Nazalost, posao nas je vec sutra ponovo razdvojio. Sastanak u Dohi je zakazan za rano jutro, u 9:00, sto znaci polazak dan ranije. Tajnica kaze da je u Dohi opet sastanak OPEC-a. Prate me! Opet je sve krcato i opet moram u Marriott, ali sada nemaju sobu nego apartman. Cijena, prava sitnica $400. Na aerodromu nosaci hotela preuzimaju prtljagu. Ljubazni predstavnik hotela je pitao hocu li ici odmah shuttleom do hotela, ili ce zvati limuzinu. Uzeo sam shuttle jer mi se zurilo. Voznja do hotela traje oko dvije i pol minute. Rado bih otkupio tu njihovu limuzinu nakon 5 godina koristenja, vjerojatno ne prodje niti 100 kilometara godisnje. Dosao sam u svojh 120 kvadrtata. Sve to samo za prespavati. Nisam cak ni spavao, jer prezentacija jos nije bila gotova. Nisam ni stigao pregledati sve sobe u apartmanu, a svaka ima plazma TV, minibar... Ma uostalom pogledajte:
Dnevna soba

Spavaca soba

I na istom katu Executive Lounge i Bussines Center.

Dakle, prezentacija do 4:00, budjenje u 6:00, tusiranje, printanje u Business Centru, dorucan u Loungeu sa pogledom na staru luku u Dohi i odlazak na sastanak. Desetak minuta prije pocetka, zovu da je sastanak odgodjen za sutra. Tipicno arapski. Netko je komentirao moj post da je Doha novi centar Bliskog Istoka. Aha, kao sto je Ivanic Grad centar Hrvatske. Srecom uspio sam se uvaliti u termine petorici umotanih od kojih su tojica imali isto ime i prezime, odraditi to i zaspati na povretnom letu za Dubai. Nadam se da ce mi u firmi povjerovati, posto bi je boarding karta nestala u perilici kao zrtva prerevnosti moje bolje polovice.

Sada cekamo Ramazan...

Post je objavljen 03.10.2005. u 20:51 sati.