U devedesetima, industrial muzika je doživjela dramastičan comeback u Chicagu sa 2 od naj vidljivijih prizora desetljeća: Ministry i Nine Inch Nails, inspirirani starijim europskim bendovima kao KMFDM. New York je pratio odmah sa bendom Cop Shoot Cop i Type 0 Negative, San Francisco sa Neurosis, Steel Pole Bath Tub, Thinking Fellers Union. Texas sa floridskom industrial/psihodeličnom školom koja je uključivala The Pain Teensm Bedhead, i The Vas Deferens Organization.
Gothic rock je došao iz bendova kao Lycia, Black Tape For A Blue Girl i, nažalost, nikada nije bio popularan kao sjevernjačka muzika.
Teški zvukovi su još uvijek bili zakon poslije grungea, i New York (Unsane, Helmet, Surgery, Monster Magnet) i LA (TOOL, STONE TEMPLE PILOTS, Kyuss, K O R N !) su dobili svojih 5 minuta slave.
Krajem stoljeća, Britanija je stvorila pun kurac novih popularnih bendova. Od Vervea do Oasis, pa do Blur, onda do Suede, i na kraju Radiohead. Ali najbolje u melodičnom žanru dolazi od skromnijih grupa kao što su: Primitives i Heavenly.
Devedesete su bile desetljeće heavy metala, koji je doživio vrhunac u LA sa Metallicom, Jane's Addiction, Guns And Roses (uskoro nakon se dijeli na više podžanrova: doom metal, grind-core, death metal, itd.) i funk-metal grupe: Red Hot Chili Peppers, RAGE AGAINST THE MACHINE u LA, Primus i Faith No More u San Franciscu. Marilyn Manson je bio kasni fenomen koji je obnovio jezgru žanra.
Post je objavljen 01.10.2005. u 15:03 sati.