Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/domoljubni

Marketing

Druga sreća

Uvijek kad X – man najavi borbu protiv organiziranog i neorganiziranog kriminala dogodi se zajeb. Tako bijaše i ovaj put. Nekim kozmičkim centrima Riječ utječe na Događaj. U povećoj predostrožnosti nakon obračuna kod O.K. Fine sve pada u vodu ili preciznije u Passat. A počelo je tako bezazleno.

Ljudima je hitno zatrebala kešovina usred noći. I kao svi građani otišli su do bankomata. Obično se do bankomata ide sa karticom banke pa se digne love koliko ima na računu i još koliko mu banka da minusa. Ali ovi pajdaši nisu imali karticu banke nego sjekiru na žgance. I kako je praksa pokazala sa sjekirom se diže više gotovine. Smiješno, ali istinito.
I još se bankomat dobiva gratis. Samo nedostaju mažoretkinje i muzika da događaj bude potpun.

Ovo pišem jer se sličan pokušaj dizanja kešovine i bankomata dogodio na istom mjestu prije par mjeseci, ali auto je bio Škoda Octavia karavan. Bankomat je bio težak 600 kg, a sad 400 kg. Ovo je živi primjer kako ne valja stavljati bankomate u light verziji. Jerbo jednostavno postane moonlight.

Iliti kako bi naši stari rekli: ...više sreće drugi put!

I nažalost, bilo je.


Post je objavljen 23.09.2005. u 08:30 sati.