Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/livno1

Marketing

Internet oklade na nove terorističke napade

NA WEBU je sve moguće, pa i postavljanje bizarne stranice čiji se posjetioci mogu kladiti na sljedeće mjesto koje će biti meta terorista. Nagrada za najboljeg prognozera je majica s natpisom "Predvidio sam" i slikom novog stravičnog napada. U Engleskoj, zemlji crnog humora, zbog posljednjih terorističkih bombi u Londonu ogorčeni su stranicom koju sponzorira talijanska firma Molleindustria, ali autori stranice brane se "logičnim objašnjenjem".
Kažu da su iz Milana i Rima koje bi uskoro mogli napasti teroristi, te smatraju da je surferima već ionako dojadilo klađenje na sportske događaje.
Na stranici je i fotografija tornjeva blizanaca u New Yorku koje su avionima srušili teroristi uz tekst "iznajmljuje se". Kako bi se otežalo pogađanje na stranici "tko je slijedeći" uz mjesto napada treba predvidjeti hoće li se teroristi koristiti bombama, biološkim oružjem ili nečim trećim.

Bloganje kao terapija

Iako mnogi o blogerima pričaju kao o wannabe novinarima koji preko vlastitih online dnevnika žele biti zapaženi, najnovije provedeno istraživanje Digital Marketing Servicea pokazalo je pisanje bloga za mnoge jedan oblik terapije. Naime, trećina od ispitanih 600 blogera objasnila je kako najčešće pišu o nekim osobnim stvarima i samopouzdanju, dok njih 16 posto bloga iz novinarskih interesa. Trideset posto ljudi u trenutcima nervoze i uzbuđenja, umjesto da se savjetuje sa drugim ljudima ili priča sa njima, pišu ili čitaju blogove te su im blogovi neka vrsta terapije koja ih smiruje i pomaže im. Prema studiji Pew Internet i American Life Projecta, krajem prošle godine osam milijuna ljudi je imalo blogove, a pretpostavlja se da se broj blogova udvostručuje svakih pet mjeseci. (hj - PCCHIP)


Televizija na blogovima

Običaj je televizijskih kuća vlastite emisije oglašavati unutar vlastitog programa, no od nedavno, počeli su se oglašavati i na blogovima, prije svega jer je na ovim lokacijama to jeftinije nego na mainstream siteovima. Uz sve to, kažu analitičari, ovim putem mogu direktnije ciljati publiku. U Sjedinjenim se Državama tako puem blogova oglašavaju VH1, TBS i PBS. "Nema mnogo Internet lokacija na kojima možete potrošiti između 1500 i 5000 dolara i dobiti pristup tolikoj publici", rekla je Lauren Prestileo. U nas ovako nešto još uvijek se ne događa, iako postoje tematski blogovi, kod kojih je jasno definirana publika. (borja - PCCHIP)



Post je objavljen 19.09.2005. u 21:42 sati.