Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lopticaskocica

Marketing

Prespajanje

Naravno da još uvijek radim i moram, doista moram nešto napisati o jednoj stvari. Prespajanje. Zadužena sam za rješavanje problema i vjerujte nema mi goreg kad me počnu spajati po našim velikim firmama.

Običaj im je prvo ispostaviti fakturu, a ti ako kao korisnik ne paziš žali se Sv. Petru. Evo konkretno ova ogromna firma nema ni broja telefona na računu, a šetaju te od nemila do nedraga. Zovem peti puta četvrti broj i "kolega" to ne stigne riješiti prije ponedjeljka. HELLOO....

I nemam ja taj problem. Šetanje telefonima je uobičajeno kod nas. Pa ja ne znam. Evo Vam broj kolegice. Priča dalje. Pa ja ne znam evo Vam broj kolege.

Svi su na edukacijama i što ja sve ne znam, ali radio ne bi baš nitko, tj. ljudi vrlo često nema u kancelariji. A kad i ima ne uzvraćaju u međuvremenu zaprimljene pozive. Mislim stvarno. Mislim da je to izum u Hrvata.

Čovjek na centrali bi trebao znati tko je za što zadužen i telefonske slušalice su za podizanje i davanje jasnih odgovora ili barem odmah prave osobe. Što je nemoguće, jer neznanje je ipak na ogromnoj cijeni. Kao i zatvaranje dućana petnaest minuta prije vremena zatvaranja.

Najlakše za začahuriti u svoju kućicu i prebaciti problem na nekog drugoga. Ili odgovor. Zašto nemate broj na memorandumu. To je politika firme?????? Mislim kaj da je se ne zove....Sačuvaj nas bože poziva korisnika i sačuvaj nas Bože ljudi (uposlenika) koji znaju sami riješiti problem.

Da dobila sam naravno krivog. On je obećao riješiti problem. Pitam se kada. Fakat se pitam kada. Daj Bože. Mislim problema li uzvratiti poziv. Velikog. Ono gospođo Loptica, Vaš problem se rješava tj. ne mogu ga riješiti jer kolega pravnik je na edukaciji. E ovo košta ravno 30 lipa, ovakav poziv.
I ne može čovjek vjerovati da na memorandumu njegove firme nema telefona. Znači ljudi ni ne gledaju kakvi dokumenti im izlaze iz kuće i što to oni potpisuju ili njihovi podređeni ili ....

A prespajanje nije samo moj problem. Jednog mog poznanika su u Poreznoj prespojili ravno dvadeset puta. I kad je čovjek bio na rubu živaca i rekao dvadesetoj osobi, zvao sam i 19 prije Vas ista se smilovala i riješila problem.

By the way, ako se zna da te neće biti narednih nekoliko dana, pa riješi sve, a ako ne možeš onda bar nazovi korisnika svoje usluge, ispričaj se i javi kada ćeš riješiti. A ako ne možeš. Reci. Nije sramota ne znati i ne reći. Ja bar mislim da nije sramota.

Krivi se naravno ne javlja sat vremena. A i ja ga previše očekujem. Pa kraj je radnog vremena...Ma grozno...Nešto napraviti potkraj radnog vremena. A koliki ljudi moraju crnčiti sate i sate poslije zbog nečije neorganizacije i nerada. I gluposti. I pametovanja. I fora. Kao radnik koji ide na vrijeme doma je neradnik. Moš misliti. Možda čovjek zna posao, i odradi osam sati za razliku od ....Aj šut Loptica...

Bolje provjeri mail. Tko zna, što te tamo čeka ;))))


Post je objavljen 15.09.2005. u 15:43 sati.