Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sweetchildofmine

KAKO JE TO IZGLEDALO...

1.dan maturalca-krenuli smo iz Koprivnice u 02:00 sata.Putovali smo
kroz Sloveniju do Verone gdje smo kratko razgledavali arenu, Julijin balkon i Piazzu Bra. Bila sam, umorna od puta, ne mogu reći da sam se baš nešto naspavala u busu i jedva sam čekala da dođemo do hotela u Nici.Svidjela mi se Nica, pogotovo more i bezbroj hotela uz more…Sama unutrašnjost Nice bila je razrovana jer su u tijeku neki radovi, tak da sam već bila na rubu živaca kad smo se probijali kroz taj nered do hotela .Smjestili smo se u hotelu Kyriad. Sobe su bile prekrasne(trokrevetne i dvokrevetne), imaš na raspolaganju TV, klimu, balkon, udobne krevete,super sređene kupaone!Samo što mi hrana baš i nije bila nešto, a o (ne)čistoći pribora za jelo da i ne govorim. :-( U sobi sam bila s Anđelinom i Majom i super smo se slagale. Odmah prvu večer se pilo po sobama, ali ništa strašno(jedva sam izašla na kraj s jednom limenkom pive). Maja, Đina i ja smo se brzo pokupile na spavanje,(oko pola 3) a ostali su još tulumarili po sobama.

2.dan- Nakon doručka u Nici krenuli smo prema Španjolskoj. U Figuerasu smo posjetili muzej Salvadora Dalija. To se nemože opisati, trebaš jednostavno doživjeti te bolesne slike i svakakve skulpture… U večernjim satima smo stigli do našeg odredišta-Lloret de Mara. Smjestili smo se u hotel Don Juan, tu sam u sobi bila s Majom, Natalijom i Sonjom. Imali smo večeru i poslije smo pili u sobi od hotelijera(mislim da je to bila Pačandijeva , Lopatnikova i Vjeranova soba). Papac je bio ko stvoren za barmena, uspio nas je napiti s dum –dumom(tekila i sprite) i još koje kakvim žesticama. Ja nisam mogla odoljeti tekili pa sam se prvu večer jako načesala!! Poslije smo svi otišli dalje na plažu piti. Nastao je stampedo kad se naša ekipa sjurila niz ulice Lloret de Mara do plaže! Jedna curica iz našeg razreda(neću sad imenovati koja) se zaletela u lampu tak da je prestala gorjeti, a ona se toga poslije nije ni sjećala! :-) Ja sam bila luda! Alkohol me sjeb** totalno! S još par bisera sam se kupala u moru, poslije smo se svi izgubili, a ja kad sam izašla iz vode nisam se mogla sjetiti gdi sam natikače ostavila, pa mi ih je čuvar plaže našao! :-) Ostala sam sama s još jednim hotelijerom i kaj je najbolje- izgubili smo se! Nikak da nađemo naš hotel! To me malo rastrijeznilo jer sam se već stvarno počela brinuti kaj bumo sad! Svakog prolaznika smo pitali gdi je hotel Don Juan, pa smo imali sreće i na kraju ga našli. Konačno sam došla i do naše sobe! Natalija mi je otvorila vrata, a ja sam otišla do balkona i nekaj dovikivala dečkima iz razreda. Preskakala sam balkone i hodala po krovu, razrezala sam nogu na staklo, ali ništa strašno… Otišla sam obučena pod tuš i tu sam imala svoj šou! Natalija, sjeti se kakve smo gluposti govorile, da pemo na testiranje!:-) A od toga ništa! Uglavnom, malo sam histerizirala jer nisam znala kak sam se porezala na nogi, pa sam paničarila da bum dobila otrovanje! Natalija mi je rekla da sam cijeli pod zakrvarila! Još mi je bila smiješna dok je rekla: Kak se tvoja krv brzo suši! (jer je brisala pod za menom) Ma BOLESNOĆE!!!

Moram malo skratiti sad…a baš sam se lijepo raspisala!
3. dan- Doručak mi je teško pao jer mi je bilo užasno zlo od prošle noći…a bilo mi je žao ostaviti svu onu dobru hranu!Imali smo cijeli dan slobodan, išli smo u shopping, kupali smo se na plaži(ovaj put po danu)! I odlučila sam da nema više noćnog kupanja jer je prvu noć bilo užasno(smrzla sam se ko pi***)! Bilo je i kupanja u hotelskom bazenu, dečki su izvodili akrobacije u vodi, baš smo ludovali! Navečer se išlo na Hacijendu! Gledali smo Flamenco show,pili sangriu i vinčeko, a neki su se tako napili da to nije normalno! Većinom su to bili hotelijeri! Oni su mi bili najbolji i najluđi! Poslije Hacijende pilo se u sobama, pa opet na plaži jer nas je ljuta sobarica sterala, uzela nam ključ od te sobe gdi se ludovalo. S Anđelinom i Melitom sam hodala po stazi uz plažu i pjevale smo podravske pjesme tipa Ja sam junak iz doline, Vrnul se bum makar v lesu, itd. a ljudi su nas samo u čudu gledali. Melita je hodala s nekakvim šljemom na glavi, izgledala je ko vatrogasac, a s lijeve i desne strane tog šljema je imala pive! Bila je glavna atrakcija! Išle smo tak do svake grupe koja je pila na plaži i zezale se, a kad smo se vratile do naše podravske skupine, imale smo šta vidjeti! Mislim da smo mi bili najluđi i najpijaniji od svih na toj plaži! Ovak je to izgledali:jedni su stajali i pili, drugi su sjedili i pili, a treći su se pijani kupali u moru, četvrti više nisu mogli stajati na nogama pa su se valjali po pijesku! Neki su zabili glavu u pijesak ko nojevi(šala), al je zbilja tak izgledalo!Napile su se i cure iz razreda koje su inače malo mirnije i povučenije, pa mi ih je bilo baš fora vidjeti u takvom izdanju! Luce je bila avion, Željka mi je bila smiješna, a Štefa je bila totalka u šusu! Najviše su se napili neki hotelijeri kojima je bila potrebna pomoć. Vodili smo ih do hotela jer nisu mogli hodati! Kad bi se vratili u hotel neki bi obavezno zabljuvali prvo hodnik, a neki čak i vlastiti krevet ili balkon! Da se pohvalim, nakon prve noći u Španjolskoj nisam više pretjerivala s pijačom. Ostale večeri bila sam lagano pod šusom, ali mi se nije dalo raditi sranja kak inače znam raditi. :-) Pod ta ''sranja'' podrazumijeva se kucanje na sva vrata u hodniku, vikanje, tuširanje u odjeći, skakanje po balkonu, itd… :-)

4. i 5. dan još smo bili u Lloret de Maru. Noćni život izgledao je isto kao i druge i treće večeri, da sad ne pišem pojedinosti, jer ih ima puno. Ne znam sad točno koja večer je to bila, ali imali smo okršaje s blesavim Talijanima!!!!!!!!!!!! To treba sve zatamaniti!!!!! Neću pisati o tome, glupo je! Posjetili smo još i Montserat(najveće hodočastilište Španjolske) ,pa Barcelonu, stadion Nov Camp, tvornicu parfema u Grasu(Francuska) gdje sam kupila 6 parfema za 20 EUR-a…

7. dan smo išli u Gardaland! To mi je bio najbolji dio maturalca! Čim smo dobili karte išli smo na BLUE TORNADO, malo se usrali od straha al ok! Drugi put kad sam išla na to Đina i ja smo si zabrijale da nismo dobro vezane pa smo još gore pretrpjele taj strah. Druga avantura nam je bila slobodni pad iliti SPACE VERTIGO i mislim da mi je to bilo nešto najstrašnije! Dignu te 45 m visoko i spuste dolje, za 2 i pol sekunde si dolje a imaš osjećaj da ćeš se rasprsnuti na komadiće! Ne stigneš ni vrištati od straha! Poslije toga je bio na redu vlak smrti(to mi je bilo baš fora, i na to smo išli dva puta). Išli smo na skoro sve moguće, isprobali najstrašnije i ludo se proveli! Da imam priliku išla bih ponovo u Gardaland, jedino što više nebi bilo baš zanimljivo i strašno kao prvi puta.

Oko pola noći krenuli smo prema domu i stigli u Koprivnicu poslije 10 h ujutro!
Evo, i maturalac je već iza nas, tko bi rekao!

Sad forsiram starce za autoškolu, a mislim da ću i uspjeti jer danas mi je tata dao da vozim malo. Kak mi je bajno išlo, nema kaj, ali to mi je tek drugi put u životu da vozim. :-)

POZDRAV OD VICKY!!!!!!

Post je objavljen 08.09.2005. u 22:52 sati.