Evo još jednog vozila koje sam vozio. Bilo ih je i više u međuvremenu, ali odlučio sam radit veću selekciju, pa neki (npr. Chevrolet Spark) uopće ne zaslužuju ući na top listu. S druge strane, nova Opelova Zafira ulazi u top 5.
Kompaktni monovolumen s tri reda sjedala, dugačak 446 cm, po potrebi ima mjesta i za familiju s četvero djece, pa se meni, koji čekam drugo dijete, učinio idealnim. Zafira postoji od 1999., a nova se osvježenim izgledom uklopila u koncernovski dizajn. Dakle, lijepa jest, ali neće baš ljudi svršavat od divljenja.
Bitnije je ono kaj je unutra i ono kaj je ispod haube. A unutra su veoma dobro ergonomski posložene sve komande i instrumenti. Moglo bi i bolje, ali neću cjepidlačit. Auto je sasvim ugodan za dugačka obiteljska putovanja. Isprobala je cijela familija. Gepek ima, ovisno o rasporedu sjedala, od 350 do 1500 litri.
Motor 1.9 CDTi zapravo je onaj kojeg u Fiatu i Alfi nazivaju 1.9 JTD. Osam ventila na četiri cilindra, 120 konja... Čini se puno, ali na 1400 kila ipak fali energije. I mjenjač je krut, pa ovaj auto definitivno nije za jurnjavu po zavojima...
Oduševljava niska potrošnja. Uspio sam postići deklarirani prosjek od 7,2 litara, dakle autonomija od 800 km je zagarantirana.
Auto sam dobio prije službene rvacke premijere, pa dečki još nisu posložili sve pakete opreme. Ima pet paketa, sedam motora, dakle veliki izbor za svakoga. Cijene od 18.050 eura do 28.505 eura.