Početak emitiranja MTV Adrije, koja će se od 1. rujna moći pratiti na području cijele bivše Jugoslavije, obilježit će u 20 sati dvosatni show u produkciji MTV Adrije. Slijedi prijenos MTV Music Awardsa, a uz emitiranje već poznatih MTV-jevih emisija, koje će na početku činiti 70 posto programa, ali i biti titlovane, MTV Adria će emitirati i vlastite emisije, kao što su vijesti te »Top 20«, emisija o elektronskoj glazbi.
Kao 102. televizijski program u portfelju medijske korporacije Viacom, vlasnika MTV franšize, MTV Adria, osim što će u početku i dobrim dijelom preuzimati već poznate MTV-ove emisije, preuzet će i programska određenja o spotovima koji se ne mogu vrtjeti u njegovu programu. Za razliku od dobro poznatog dopisa Marka Sunderlanda, menadžera zaduženog za standarde prikazivanja na MTV Europeu, kojim je za vrijeme Iračkog rata privremeno zabranjeno emitiranje pjesama koje naslovima, riječima ili samim spotom podsjećaju na rat, ovdje je riječ o standardnoj MTV-ovoj politici.
Tako se neće vrtjeti spotovi koji bi se mogli shvatiti kao propagiranje konzumiranja alkohola i cigareta te bilo koje vrste nasilja, uključujući rasno i etničko vrijeđanje. Neće se prikazivati ni spotovi u kojima djeca razgovaraju sa strancima, u kojima se prikazuje igranje ili hodanje po cestama i željezničkim prugama, kao i igranje vatrom ili oštrim i opasnim predmetima, gutanje nepoznatih tableta, penjanje po neboderima, a nepoćudno je i razbijanje prozora. Vjerodostojnost dopisa o prikladnosti spotova za emitiranje na MTV Adriji potvrdio nam je i Žiga Gomab iz Odjela za odnose s javnošću MTV Adrije.
- Tu nema ničeg spornog, jer se radi o odrednicama koje su zajedničke cijelom MTV-u. S druge strane, MTV-ova programska politika oduvijek je uključivala emitiranje i podržavanje stvaranja inovativnih, zanimljivih i kvalitetnih videospotova, što će biti vidljivo i na MTV Adriji - rekao je Gomab.(Z. MAMIĆ)