Danas sam željela nastaviti sa slikicama i morskim putešestvijama ali vidjela sam nešto kraičkom oka na televiziji, između mjenjanja devedea klincima, što me doslovno oborilo s nogu. I moram to podjeliti sa vama jer ću u suprotnom puknuti i nekome nos naravnati. Reklama glasi doslovno ovako; " Čupa Čups, sada u novom pakovanju, sa 0 posto masti i bez potrebe za vježbanjem!" Reći ćete, što je u tome čudno? Ma nije ništa čudno, samo je drsko, bezobrazno, primitivno, lažljivo, usrano, prokleto, beskičmenjački, podlo, pokvareno, licemjerno, kukavički, nisko, prevarantsko sranje! Kako mi netko može u oči tvrditi da inače ima nešto masti u lizalicama??? I da zbog toga ne moram iči na gimnastiku i mogu to slobodno konzumirati makar je proizvod od 1000% bijelog šećera za kojega znamo da nije "štetan", već je OTROVAN!!! Koga šljive masti! Ta banda misle da su svi oko njih potrošački idioti, budale i kreteni. Da nitko ne kuži ništa i da nitko ne misli svojom glavom. Ma da. Ali najtragičnije u tom cijelom niskom udarcu je to, da je ta reklama reklamirana u vrijeme dječjeg programa, znači, jedini gledaoci su djeca, a svi znamo kako je lako djecu uvjeriti u to da na televiziji gledaju istinu i samo istinu, dapače, nitko ih ni ne treba uvjeravati jer je to po difoltu tako. Problem ih je zapravo razuvjeriti da to nije tako i da je to samo prevarantska banda i industrija magle i kiselih otrovnih bonbona. Mi smo se krvavo namučili uvjeriti Luku da shvati da televizija ne govori samo istinu i da čovjek mora dobro izvagati svaku izgovorenu riječ i zapitati se ko bi sve mogao od te informacije imati koristi prije nego li ju pohrani u svom mozgu kao istinitu.
Ah, sad mi je puno lakše, a i baš me zanima imate li i vi sličnih primjera? Trebalo bi od toga napisati jedan priručnik za kupce i malu djecu.
Post je objavljen 21.08.2005. u 16:22 sati.