Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/larchtreeparty

Gusarski dnevnik; nadnevak 24 l groga i 13 l ruma

Čistio ja tako neko prijepodne topove našeg broda, kojih he doduše samo šest, barem tako mislim, jer mi se stvari i osobe duplaju kad sam mamuran, kad me odjednom u glavu pogodi neka živina. Pogledam i vidim kako se naš "vjerni" golub pismonoša, koji također ima povez preko jednog i drvenu nogu, odlučio vratiti na brod. No oko njegove noge je bilo o pismo. Brzo ga uzeh prije nego li naiđe kapetan te se uputih prema špajzi kako bi ga pročitao.
Kad sam otvorio pismo vidio sam kako mi se javlja tip kojeg znam iz svojih krijumčarskih dana, za kojeg sam mislio da je za glavu kraći, te traži moju pomoć. Javio mi je lokaciju gdje bi se trebali nać, koju sam samo letimice pogledao, kad mi je za oko upala riječ "zlato". No nisam stigao pročitati o čemu se tu radi poštoje u špajzu banuo kapetan. Brzo sam se riješio pisma. Strpao sam ga niz grlo, bilo je prilično ukusno nakon onih splačina što nam priprema Quicky, te sam rekao kapetanu kako sam došao po ulje za topove. Dobro je da se kapetan ne razumije toliko u njih jer bi inače najebo ko' žuti ili crni, a mene i nije baš previše zanimalo zašto je kapetan došao. Znam samo da se nešto predugo tamo zadržao a i učinilo mi se da vidim i Yarr'nturija kako ulazi. No nema veze, to je sigurno bio samo odbljesak sunca sa sirenine guzice.
No da se ja vratim na ono bitno a ta riječ je zlato. Živo me zanimalo o čemu se tu radi te sam se te večeri iskrao u malom čamcu. Brzo sam se pokajao što sam ga uzeo pošto je imao više rupa u sebi nego što to ima švicarski sir (prokleti crvi) te sam ostatak večeri proveo veslajući jednom rukom dok sam drugom izbacivao vodu a nožnim prstima je štopao da ne uđe u čamac. Ali uz sve te muke uspio sam se dovući do luke i do krčme "Smrdljive noge" gdje sam se napokon sreo s tim likom. Ispričao mi je neku priču o nekom brodu koji prevozi blago te koji će uskoro biti tu u luci, no meni je čitavo vrijeme nešto tu smrdilo. Nisam bio siguran jesam li to ja, onaj tip poput gorile za susjednim stolom, pola krčme, juha od ribe za stolom ili pak ta priča. Prije nego li sam uspio zucnuti osjetio sam tupi udarac po zatiljku te mi se sve zamračilo.
Probudio sam se na nekoj farmi pilića, ili su to bili nojevi (ne razlikujem baš te živine, meni izgledaju isto) i vidio kako je situacija zabrinjavajuća. Posade, naravno, nije bilo nigdje pa sam morao uzeti stvari u svoju ruku i kuku. Maznuo sam prvog crnca do sebe letvom po glavi i tek tada
i shvatio da je i on ovdje bio rob. Sada sam bio u dvostrukoj gabuli pošto sam na svojoj grbači imao i razjarene crnce, koji bi mi radili što ja znam što, te sam dao petama vjetra. Uhvatio sam prvu ragu na koju sam naišao i počeo krivudati lijevo-desno po puteljku. Izgleda da ovi svojim živinama umjesto vode daju alkohol baš kao i mi na našem brodu.
I sam se čudim kako sam uopće uspio pobjeć (još jedna tjeralica za vratom) al nekako je ta raga našla put do neke lučice, vjerojatno privučena opojnim mirisima vinskog kiseliša koji su se pružali iz lokalne krčme. Nekako sam uspio osigurati prijevoz (čitaj: ubio prvog ribara i ukrao mu barku) te se vratio na brod.
Nakon ovog incidenta me prošla volja za lovom na zlato te ću odsada živjet samo od onoga što mi kapetan udjeli. Znam da to nije mnogo al čovjek tj. gusar se navikne.

P.S. slika nažalost nema pošto su me potpuno pokrali na toj prokletoj farmi pilića (nojeva) pa ćete morat vizualizirat sami scene kroz koje sam prošao (upotreba prejerane mašte dopuštena)

P.P.S. e da onaj tip za kojeg sam mislio da je za glavu kraći je to i sada uistinu hehehe

"The Scarlet Pimp" Biz'zare
svrgnuti ministar financija te čistač topova

Post je objavljen 14.08.2005. u 19:38 sati.