Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/film

Marketing

Top 10 najgledanijih filmova protekli vikend

1. War of the Worlds, 4.169 gledatelja
2. Madagascar, 2.841 gledatelja
3. Monster-in-Law 2.285 gledatelja
4. Batman Begins 1.703 gledatelja
5. The Jacket, 949 gledatelja
6. Mindhunters, 859 gledatelja
7. Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith, 710 gledatelja
8. Sahara, 651 gledatelj
9. Racing Stripes, 555 gledatelja
10. Hostage, 505 gledatelja

... prvi put ću na ovaj način intervenirati, a to je nemojte bez veze bacati novac odlazeći u kino gledati Saharu. To je stvarno jedan od najlošijih filmova s ovog popisa i ne zavređuje nikakvu gledanost. Smeće od sižea, vodnjikava gluma i manjak suspensa mogući su uzrok da zaspite usred kino projekcije, tako radije uštedite i doma odspavajte u svom vlastitom krevetu.
A što se tiće najgledanijeg filma ovaj vikend isto koma. Savjet: bolje na bazen za te novce ili pričekajte da dođu filmovi koji su bili u Motovunu. Pošto je ovo prikaz vikend posjećenosti u kinima zgodno bi ga ovaj put bilo proširiti i na gledanost ovog tjedna s kinima Bauer, Barbacan i Trg gdje su kina bila dupkom puna za po meni vrlo gledljive filmove. To naglašavam jer mnogi se gnušaju kad čuju za filmove s takovih filmskih festivala i oklijevaju sa gledanjem istih. Ja sve uvjeravam da bi primjera "My summer of love" mogao uz dobar marketing kakav prati velike blockbuster hitove imati jednako dobar uspjeh u kinima uz krilaticu "La boom" na englesko-poljski način, isto vrijedi i za "Strings" koji zbog uspjeha "Team Americe" bi također mogao naići na određenu kino publiku željnu takovih filmskih uradaka. Mislim do kad će ljudi trpjeti da nakon što izađu iz kina pola sata traže razlog zbog čega im je film dobar... mislim film je za zabavu ali ne da se nakon toga osjećate praznim i prevarenim.
Ovotjedni prijedlog je "Pomračenje".

Post je objavljen 01.08.2005. u 23:57 sati.