Gosti dobrog dijela triljskih kafića – nevezano domaći ili strani – u zadnje vrime se neugodno iznenade kad naruče planetarno popularnu coca colu, jer u pravilu dobiju negativan odgovor. Na pitanje zašto, konobar samo slegne ramenima i kaže Više ne držimo šta ljude ostavi u blagom zaprepaštenju jer su navikli da praktički mogu usrid DR Konga ili na Papui Novoj Gvineji dobiti piće koje se reklamira pod sloganom Can't Beat The Feeling. Ali, u Trilju ne, bar ne u većini kafića, a nije valjda da je recimo Kongo toliko otiša naprid u odnosu na naš kraj...
Zašto nema coca cole, a ima recimo pepsija? Razlog je jednostavan – većina tih kafića nabavlja piće u jednoj veleprodaji koja je član Gastro grupe, grupacije uglavnom distributera pića koji su zbog nemogućnosti dogovora oko postizanja boljih nabavnih uvjeta prekinuli suradnju s hrvatskom podružnicom megakompanije iz Atlante. Tim slijedom gostima u pravilu ko zamjena biva ponuđeno piće koje ima karakteristiku pomišanog okusa tripica i bombona Bronhi. Mislim, nije da je coca cola pusto zdravija – isti je to shit bez daljnjega – ali bar ima okus normalnog gaziranog pića, a 99% ljudi se slaže u činjenici kako je ladna cola u usporedbi s ladnim pepsijem ko Chicago Bullsi iz sridine 1990ih naspram KK Cetine iz istog razdoblja.

Neko je ovo preozbiljno shvatio
Nije da bi coca cola pusto fali – osim ponekad u whiskeyu u trenutcima opuštanja ;-) – ali je glupo u kakve situcije zemlja koja sebe naziva turističkom dovodi. Nemat nešto od osnova svjetske ponude pića je blago rečeno debilno za svaki ugostiteljski objekt.
Ipak, ima promućurnih vlasnika kafića koji nabave coca colu u drugih trgovaca i svi sritni i zadovoljni, a ima i stručno rečeno slučajeva (da ne kažemo pacijenata) koji nastoje goste naviknit na pepsi ali im naš i ne uspijeva…
Post je objavljen 25.07.2005. u 21:31 sati.