U današnjoj potrazi za idealnim pločicama i laminatom za moje buduće urede posjetio sam i monumentalnu hrvatsku prodavaonicu "Pevec". U tom dućanu nisam bio već duže vremena jer izbjegavam zaprljane i neuredne dućane u korist onih koji su uredni, čisti i dobro osvijetljeni i u kojima vam se svi smiješe pa makar pojma nemali što ih pitate.
Moje prvo zapažanje za Pevec je kao ekipi tamo očigledno nedostaje fokusa, jer ne vidim kako je moguće da u istom dućanu možete kupiti teretno vozilo, porculanski set za čaj, trideset kvadrata podnih obloga i dvadeset deka parizera (a sve skupa bez neke mentalne štete za kupca ali ni za prodavače koji onako nepočešljani lutaju dućanom kao u zvjerinjaku - što po opisu sindikalaca koji sam pročitao u novimama i nije daleko od istine).
Nadalje, kvaliteta većine proizvoda je upitna, zemlja porijekla nepoznata, a cijena koja se čini popularna i dalje je neproporcionalna kvaliteti koja se (uglavnom) nudi. Tu i tamo naleti koji bolji proizvod no to je to.
I posljednje, za dobar dio artikala, osobito onih na odjelu namještaja, mišljenja sam da bi trebalo uzimati ljudima JMBG prilikom kupovine i takve stvari registrirati. Općenito, gledajući salone namještaja dobar dio dizajnera (a valjda i ukusa kupaca) još je debelo u zlatnom dobu soc-realizma i ovoj državi očigledno treba malo edukacije na temu dobrog dizajna.