Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pooka

Marketing

"Život je lijep!" - Coca Cola copyright

Junk DNA. Navodno su spoznali da i junk DNA ima neku ulogu. Na kraju će ispasti da ima glavnu ulogu.
Junk. Sve nekorisno u trenutnoj konstelaciji hirovitih vrijednosti. 'Anything goes.' - i kao metoda i kao cilj - 'Znanost je samo magija sa boljom propagandom.' Junk. Imam paradu hiper-junk objekata oko mene, svaki dan. Hiper-junk VIP people, potpuno neupotrebljivi, krstare rubom stvarnosti, nemoćni da probiju Junk barijeru, dok cijeli svijet polako vesla prema tom konačnom cilju, Junkyardu propagirane stvarnosti, stvarnosti stvorene od Junk informacija za koju, htjeli to ili ne, plaćate pretplatu.
'UV ubojica iznad Jadrana' – kaže novinski naslov. Što je istina. Sunčanje je vrlo opasno (wear sunscreen, he he) i pitanje je vremena kad će nenormalna navika ljudi da satima leže na UV radijaciji postati, zbog broja kožnih karcinoma, de mode... nešto neumjesno kao što je i pušenje, na primjer. I onda će sve ove emitivne zemlje, odakle i dolazi najveći broj ovih ranjivo bljedolikih, pokrenuti kampanju, kao protiv pušenja, upozoravajući svoje građane da ne idu u ove radijacijske zemlje, gdje sunce prži pod puno većim kutem nego kod njih kod kuće, gdje još štiti magla i često je oblačno. Morat će to napraviti da im ne bi kolapsirali zdravstveni fondovi. Svake godine će trebati liječiti sve veće gomile nesretnika koji su samo potrošili svoj godišnji odmor na intenzivno UV zračenje. Baš me zanima kad će to biti. Za 5 ili 10 godina? Deset godina nekako zvuči strašno daleko. Nikad dalje. 2015. godina? Anything goes.
Terorizam. Trenutni 'must have enemy' desnih političkih opcija koje su jedinstvene samo u tom jednom detalju, moraju imati neprijatelja. I strijelovito rastuća cijena sigurnosti. Slobodno tržište, nesputani zakon ponude i potražnje? Ili planska ekonomija? Ma nema dileme... tržište, Vrhovni vrač neumitnosti, kao tornado se obrušava na svakodnevni život, koji je već oguljen do granica funkcionalnosti u normalnim okolnostima, i stvara novi kontekst, poput onog hladnoratovskog, u kojeg se drznuo dirnuti J.F. Kennedy pa su mu probušili glavu iz tri različita smijera, dok se vozio 40 km na sat, u otvorenoj limuzini. Novi kontekst Junk stvarnosti, samoodržavajuće stanje koje buja od straha koji širi dok istovremeno nudi skupo plaćenu Junk sigurnost pomiješanu sa reklamama za proizvode u kojima možete uživati samo u toj sigurnosti. Nema nikakve potrebe za planiranjem, tržišni partneri se intuitivno razumiju. Taktika prije strategije. Uvijek.
Junk DNA? Onaj besplatni dio genoma koji dobijamo, a da nismo podložni njegovim utjecajima? Ili je onaj drugi dio, koji nas u velikom dijelu određuje, postao 'Junk' jer se našao u okolnostima na koje uopće nije sposoban odgovoriti evolucijski svrsishodno. Anything goes? Not In My Back Yard, ha ha ha ha...
Ma zajebavam se... Ideje. Ideje su zarazne. One što se šire strahom su brze i završe sa bljeskom Nagasakija. One pristojne... one se ne šire. One su oduvijek tu, polako rastu i postaju čvršće. Ne kupuju se... pogotovo ne uz sigurnost kao cijenu. Jer sigurnosti bez straha nema. A strah je jedina svar koje se treba bojati. Navodno.
So... DUCK AND COVER!!!



Post je objavljen 08.07.2005. u 22:26 sati.