Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smrtnik

Marketing

It's good to be dead like me

Današnji dan manje-više isti kao i ostali ovaj tjedan. Probudio sam se, otišao na vožnju, nakon toga kupio kruh i otišao do kladionice te došao doma (to je bilo negdje oko 10:30). Zatim sam još malo gledao Dragonball GT dok nisam pogledao sve epizode, tj. sve epizode koje sam skinuo s neta (zasad imam samo 32 od ukupno 64 epizode), a nakon toga sam se lagano zbedirao jer mi je konačno doprlo do mozga da je jučer bila zadnja epizoda 'Dead like me'.
Oni koji su gledali jučer, znaju otkud mi inspiracija za naslov posta.
Inače, u jučerašnjoj epizodi sam čuo jedan od jačih citata uopće:

"Smrt je kao trgovački putnik. Ima je svugdje i dosadna je, a nitko ne želi kupiti njen proizvod."

Jednostavno se morate nasmijati na to...
Što se tiče mog općenitog raspoloženja, nije se baš mnogo promijenilo. Zapravo, postoje promjene nabolje - stara me danas čak nije pitala:
"Dobro, pa koji ti je? Izgledaš kao da su ti potonule sve lađe."
Dakle, to možemo nazvati pozitivnom promjenom, šta ne?

Danas sam se čak i malo socijalizirao s ostatkom svijeta. Oko 8 sam bio s frendom na biljaru, a nakon toga sam otišao s Heom na kavu i došao sam doma prije 15-ak minuta. Pošto više nema moje omiljene serije, morat ću se zadovoljit s Mućkama koje počinju za cca pola sata. :)

Btw Vidjet ćemo šta je Kušen smislio za sutra - ide li se kod njega ili je sutra rupica vulgaris.

Post je objavljen 07.07.2005. u 23:33 sati.