Saga o autu se nastavlja. Kao što sam jučer rkela moram vam objaviti taj majlich tu koji sam dobila od tete Frkach ir Renaulta. Mi vam se nismo javili jer se nisu nama javili! Pa di ta zhivi? U bantu drzhavi kao shto je nasha u kojoj se izgleda treba prijetiti novinama i ostalima da bi se dobilo nekog boga. Ja npr ne trazhim bash puno. Samo da mi poprave auto. I da se ne ponashaju prema meni ko "ma gle zhensko". Grrrrr bash sam ljuta.
A ona je na GO. Pa ko joj da GO?! Kak se zove direktor Renaulta Hrvatska?
Poštovana,
Moram priznati da ovo sve već lagano prelazi u sprdnju. Vi se meni zahvaljujete na prigovoru koju sam uputila na vašu jednako ne kompetentnu službu u Renault Francusku?! Njima sam izričit rekla da NE ŽELIM razgovarati sa nikim u Hrvatskoj jer mi vi niste, tada, tjednima odgovorili na mail. A ovaj vaš odgovor koji sam dobila ne znam ni sama kako bi okarakterizirala. Da li ste vi svjesni da mi se niste javili 20 dana?! I nakon 20 dana dobivam od vas alibi mail. Ja vam garantram da ovo neće ostati samo na ovome dopisivanju sa vama jer ja stvarno gubim strpljenje! Postoji nekakva etika u komuniciranju koja kaže da pošiljaoca maila, pogotvo ovakvog, ne stavljaš 20 dana bez traga i glasa!
Mene uopće ne zanima to što vi niste u stanju kontrolirati rad vaši koncesionara. Uostalom za kvar na novom autu nisu krivi oni. U Auto Centru Roca djelatnici su npr. maksimalno pristojni i susretljivi. To što je politika kuće te politika Renaulta da ignorira probleme nije porblem djelatnika u servisu nego valjda nekog tko je njemu nadređen. Naravno da kada oni vide da ni vas nije briga, a po protjecanju vremena vidi se da nije, zašto bi njih bilo briga?!
Da vas samo uputim u trenutnu situaciju, nakon što sam se na 5 servis morala naručiti (u pretprošli ponedjeljak da bi me prmili u četvrtak ili petak) auto nije cukao 3 dana pa sam bila toliko naivna da sam povjerovala da je sada napokon sve u redu. Nakon što sam nazvala servis rekli su mi da im ne vozim auto ako je sada sve o.k. nego ako ponovno počne cukati. I naravno da je! Prošli tjedan sam bila na službenom putu pa djelatnici Roce mogu očekivti moj poziv već sutra. Beš me zanima kada ću morati dovesti auto.
Srdačan pozdrav,
Ja
-----Original Message-----
From: FRKAC Biserka [mailto:biserka.frkac@renault.hr]
Sent: Friday, June 17, 2005 8:34 AM
To: Ja
Subject: Re: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 179xxx
Postovana gospodjo Ja,
Nakon primitka vaseg drugog e-maila kontaktirali smo servise Baotic i Roca kako bismo saznali razloge Vasih ponovljenih dolazaka u servis radi istog ili slicnog simptoma na vozilu.
S obzirom da i dalje nemamo nikakve konkretne podatke, svu nasu e-mail korespondenciju poslali smo na voditelje spomenutih servisa - ovaj put postom, da im olaksamo snalazenje.
Ne mozemo prihvatiti cinjenicu da se isti nedostatak ponavlja i razumijemo Vase nezadovoljstvo.
Moramo naglasiti da je servisu duznost da Vase vozilo dovede u ispravno i odgovarajuce stanje, temeljem garancije, a ako mu pritom treba strucna pomoc, stojimo rado na raspolaganju.
Ocekujemo povratnu informaciju od servisa, te je to osnovni razlog sto Vam nismo dulje odgovorili.
Hvala takodjer na prigovoru kojeg ste uputili Renaultu Francuska, a koji se odnosi na rad ove Sluzbe.