Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/motogs

Marketing

SUZUKI GSX-R1000 K5

GSX-R1000 TEHNIČKI PODACI:
Motor: 4T, 4 cilindra u liniji, 4 ventila po cilindru, DOHC, hlađen tekućinom
Provrt×hod; obujam: 73.4×59; 999 cm3
Odnos kompresije: 12.5:1
Max snaga: 178 ks (131 kW) pri 11 000/min
Max okretni moment: 118 Nm pri 9000/min
Spojka: više lamelna u ulju
Djelovanje na spojku: mehaničko, preko čeličnog užeta
Mjenjač: 6 brzina - završni prijenos: 530 O-ring lanac
Ovjes: sprijeda up-side down vilica, promjera 43 mm, hoda 120 mm potpuno podesiva; straga Link-type vilica sa mono-amortizerom potpomognutim sa spiralnom oprugom, podesivom po parametrima prednaprezanja, kompresije i povrata, hod 130 mm
Kočnice: sprijeda radijalne kočnice duplim plivajućim diskovima promjera 310mm, sa po 4 klipića; straga, disk kočnica promjera 220 mm sa jednim klipićem
Mjere (dך×v): 2030×710×1130
Međuosovinski razmak: 1405 mm
Kut vilice: 66.2°
Predtrag: 96 mm
Visina sjedala: 810 mm
Visina od tla: 130 mm
Suha masa: 166 kg


Tezina punog motora: 193 kg
Dimenzije guma: prednja 120/70 ZR17M/C (58W); straga 190/50 ZR17M/C (73W)
Kapacitet spremnika goriva: 18 l
Boje: plavo-bijela, crno-žuta, crno-siva
cockpit 1. Neobican straznji top na novom Suzukiu je napravljen od titana.
2. Pregledni i dobro opskrbljeni Cockpit.
3. Ociti napredak. Novi 310 mm diskovi i nova konstrukcija kocionih kljesta
one tire

Post je objavljen 12.06.2005. u 16:25 sati.