Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/opstanak

Marketing

SRBI

Na ovim našim prostorima još uvije je turbulentno stanje u pogledu rata i mira a najveći uzrok tome su Srbi, oni funkcioniraju različito od drugih, tj. imaju stalne inperijalističke težnje i kada ih ne ostvare tada opet nastaju problemi za njih a i za okolne zmlje.
Kada Srbi postignu mir iznutra onda ga je moguće proširiti na mir izvana.
Srbi su kao djeca, ako djetetu dozvolite da radi ono što želi, onda ono upada u zbrku i ne zna koje je njegovo područije sigurnosti, . Kad djetetu kažeš "To ne smiješ raditi" ono onda zna da se nalazi unutar područija sigurnosti i da se o njemu vodi briga.
Zbog toga kada pstoje narod (kao Srbi) koji nema granice ili vodstvo za poboljšanje svih naroda , on je poput ćelije slobodnih radikala. Kad ćelije slobodnih radikala podivljaju u tijelu one stvore situaciju razaranja. U Srbiji se i glavna i najača politička opcija zove Srpska Radikalna Stranka (radikali) sa istom ulogom na srpsko društvo i okolne narode kao slobodni radikali u tijelu, stvaraju kancerogeno tkivo..
Zbog toga je važno stvoriti smjernice koje će ih spriječiti u povrijeđivanju samih sebe i koje će iz njih ukloniti sposobnost povrijeđivanja drugih naroda.
Tek ih, onda dovodi do mirnog riješenja i odvraća od te sposobnosti da se oštete, ali to im ujedno, donosi veliko olakšanje, tako da ne moraju stalno činiti nešto za što misle da pokazuje njihovu hrabrost.
Kod Hrvata se također mora uključiti i shvaćanje da zbog sukoba u prošlosti nauči da je ne osvećivati se, znači duhovno porasti, ne samo u svijetu nego i u samom sebi. Zbog toga će odvraćanjem pripadnika Srpskog naroda od te sposobnosti, to onda, postati njihovim načinom i oni će, također, duhovno porasti. Djetetu ne dajete dozvolu da stoji nasred najopasnije ceste i nadate se da će preživjeti, zbog toga postavljate velike zapreke da biste to spriječili.
Treba zapamtiti da su Srbi poput djece (zločeste doduše), koji vas danas vole a sutra ne.

Post je objavljen 12.06.2005. u 10:51 sati.