Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/saanjaa

Marketing


Prosinac je već nekoliko godina vrijeme za promjenu liječnika, kako onog opće prakse, tako i stomatologa, ginekologa i pedijatra.

Kako ne biste bili u neugodnoj situaciji da se ispričavate dok svoj zdravstveni karton odnosite iz ordinacije u ordinaciju, HZZO se lijepo pobrinuo da to učinite diskretno i bez naknade (je li to moguće?!!), te bez komplikacija i opravdanja.
Dovoljno je da se prijavite novom liječniku i ako vas on želi i može primiti, postajete činom potpisa njegov pacijent.
Vaša izjava i potpis sa generalijama, prenosi se na novoizabranog liječnika u HZZO-u, a sistemom eliminacije brišete se iz platnog popisa prethodnog čuvara vašeg zdravlja.

Dakle, za dva tjedna, a točan termin bit će objavljen i u dnevnom tisku i ostalim glasilima, to je jedino razdoblje u godini kada liječnika možemo promijeniti, a da nismo dužni nikomu iznositi razloge svoje odluke.

Ne treba zaboraviti da osim u prosinačkom roku, liječnika u posebnim slučajevima možete promijeniti i cijele godine.
To možete učiniti ako izbivate iz mjesta stanovanja dulje od tri mjeseca, ako ste promijenili adresu te ako je vaš liječnik prestao s radom, ili, pak, promijenio adresu ordinacije.
Također, to možete učiniti u bilo koje vrijeme ako u području u kojem živite nedostaje liječnika, ako ste netom stekli status osigurane osobe, ili, pak, ako ste još neopredijeljena osigurana osoba.
Ako je odnos između vas i vašeg liječnika narušen, imate pravo na tzv. arbitražu.
Tada u HZZO predate zahtjev i obrazloženje u kojemu ćete navesti razloge zbog kojih želite promijeniti liječnika. Vaša molba odlazi pred komisiju, a potom i pacijent i oba liječnika (dosadašnji i novoizabrani) dobiju pismenu obavijest o odluci HZZO-a.
Ako postoji ozbiljan sukob liječnika i pacijenta, HZZO često k liječniku šalje kontrolore koji se raspituju o uzrocima i težini nesuglasica.

U svakom slučaju liječnik koji se do skrbio o pacijentu svakako dobije obavijest da ga je pacijent napustio, te je dužan spakirati zdravstveni karton i poslati ga k novoizabranu liječniku.

I na kraju, imajmo ipak još jednu važnu stvar na umu.
Pacijenti imaju pravo na izbor svog liječnika, no liječnici nemaju pravo birati pacijenta.
Mnogo puta čujemo da se pacijenti žale na uslugu i ponašanje, ali jednako tako su nezadovoljni i medicinari, jer pacijenti se nekada znaju vrlo neugodno odnositi prema svom liječniku i ostalom osoblju, a oni mu nemaju pravo otkazati skrb.

Zato, kao i u svemu u životu, treba nastojati biti tolerantan i snošljiv u čekaonici, svoje tegobe iznositi mirno i jasno.
Izaberite liječnika s preporukom i vjerujte mu.
Ostvarite s njim korektan i razuman odnos, jer i oni su samo - ljudi (heh ali malo više Bogom dani)
U zdravlje!



Post je objavljen 03.12.2004. u 21:40 sati.