Ajd da nešto napišem i o autu s kojim sam se vozio do Azurne obale, po južnim Alpama i natrag. Riječ je o Golfu petici. Najveće oduševljenje kod ovakvog putovanja je autonomija, jer smo s punim rezervoarom prolazili 900 kilometara (što je zaista jako bitno, pogotovo kad se sjetim lanjskog putovanja s Getzom, kojeg smo morali točit svakih 350 km).
Donedavno sam bio skeptičan prema Golfu, ali sad u globalu imam sasvim dobro mišljenje prema njemu. Auto me između ostalog ugodno iznenadio udobnošću, prostranošću, pokretljivošću odličnog TDI agregata i dobrim držanjem u ekstremnoj vožnji. Međutim, kad pogledam cjenik, ohladim se, jer preko 18.800 eura malo je too much.
Evo nešt' podataka:
Motor: 1.9 TDI, snaga 77 kW (105 KS) pri 4000 okretaja, okretni moment 250 Nm pri 1900 okretaja.
Mjenjač: ručni 5-brzinski.
Brzina: maksimum 187 km/h, do stotke 11,3 sekundi.
Kočnice: diskovi sprijeda, bubanj straga, ABS
Prtljažnik: 350 - 1305 litre.
Mjere: duž. 4204 mm, šir. 1759 mm, vis. 1485 mm, međuos.razmak 2578 mm, masa 1251 kg, nosivost 599 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 6,7/4,6/5,3 litara, testni prosjek oko 6 litara, spremnik 55 litara.
Osnovna oprema (Trendline): 4 zračna jastuka, ABS, stakla i bočni retrovizori na struju, vozačevo sjedalo podesivo po visini, aktivni nasloni za glavu, elekromehanički servo upravljač podesiv po visini, središnje daljinsko zaključavanje, poluautomatska klima Climatic (akcijski poklon), radio sa CD playerom
Financije: najjeftiniji 1.4 Trendline 121.240 kuna, najjeftiniji 2.0 SDI Trendline 132.368 kuna, testni 1.9 TDI 105 Trendline 143.459 kuna