Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/marijanmalcevic

Marketing

Nissan Almera

Zamijenih auto. Vratio sam Modusa i preuzeo Nissan Almeru. Nije baš popularan model kod nas, puno ljudi nije nikad ni čulo za taj model. Definitivno se, i po imidžu i po dizajnu, radi o najnezamjetnijem Nissanovom modelu kod nas. S jedne strane za Micru i Primeru se može reći da su posebne po čudnom dizajnu, s druge strane legendarni Nissanovi terenci su nenadjebivi u off-roadu, a jadna Almera utopila se u prosječnosti.
Ispodprosječan dizajn, prosječne vozne osobine, prosječna oprema, prosječna cijena (malo previsoka)...baš dosadan auto.
Najbolji dio mu je 1.5 litreni dCi common-rail agregat. Odlično ide, a malo troši.

Evo nešt' podataka:
Motor: 1.5 dCi 4 cilindra/8 ventila, snaga 60 kW (82 KS) pri 4000 okretaja, okretni moment 185 Nm pri 2000 okretaja.
Mjenjač: ručni 5-brzinski.
Brzina: maksimum 168 km/h, do stotke 14,4 sekundi.
Kočnice: diskovi sprijeda, bubanj straga, ABS s EBD-om i Nissan Brake Assist.
Prtljažnik: 355 litara.
Mjere: duž. 4197 mm, šir. 1706 mm, vis. 1448 mm, međuos.razmak 2535 mm, masa 1160 kg, nosivost 515 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 6,3/4,0/4,9 llitara, spremnik 60 litara.
Osnovna oprema (Visia): 2 zračna jastuka, prednja stakla na struju, servo upravljač podesiv po visini, vozačevo sjedalo podesivo po visini, bočni retrovizori na struju, daljinsko centralno zaključavanje
Financije: najjeftiniji 1.5 benzinac oprema Visia 106.700 kuna, najjeftiniji 1.5 dizelaš oprema Visia 123.400 kuna (preko 16.000 eura - too much)

Otkako je mog bloga, već sam se vozikao po Lijepoj našoj s dosta vozila da mogu počet radit neku moju subjektivnu top-listu modela koje bih volio zadržat i spremit u svoju buduću garažu:
1. Peugeot 407 SW 2.0 HDi
2. Nissan Primera 2.2 dCi
3. Opel Astra karavan 1.7 CDTi
4. Renault Modus 1.6 16V
5. Nissan Almera 1.5 dCi
6. Renault Thalia 1.4 16V


Post je objavljen 17.01.2005. u 10:04 sati.