Zamijenih auto. Vratio sam Modusa i preuzeo Nissan Almeru. Nije baš popularan model kod nas, puno ljudi nije nikad ni čulo za taj model. Definitivno se, i po imidžu i po dizajnu, radi o najnezamjetnijem Nissanovom modelu kod nas. S jedne strane za Micru i Primeru se može reći da su posebne po čudnom dizajnu, s druge strane legendarni Nissanovi terenci su nenadjebivi u off-roadu, a jadna Almera utopila se u prosječnosti.
Ispodprosječan dizajn, prosječne vozne osobine, prosječna oprema, prosječna cijena (malo previsoka)...baš dosadan auto.
Najbolji dio mu je 1.5 litreni dCi common-rail agregat. Odlično ide, a malo troši.
Evo nešt' podataka:
Motor: 1.5 dCi 4 cilindra/8 ventila, snaga 60 kW (82 KS) pri 4000 okretaja, okretni moment 185 Nm pri 2000 okretaja.
Mjenjač: ručni 5-brzinski.
Brzina: maksimum 168 km/h, do stotke 14,4 sekundi.
Kočnice: diskovi sprijeda, bubanj straga, ABS s EBD-om i Nissan Brake Assist.
Prtljažnik: 355 litara.
Mjere: duž. 4197 mm, šir. 1706 mm, vis. 1448 mm, međuos.razmak 2535 mm, masa 1160 kg, nosivost 515 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 6,3/4,0/4,9 llitara, spremnik 60 litara.
Osnovna oprema (Visia): 2 zračna jastuka, prednja stakla na struju, servo upravljač podesiv po visini, vozačevo sjedalo podesivo po visini, bočni retrovizori na struju, daljinsko centralno zaključavanje
Financije: najjeftiniji 1.5 benzinac oprema Visia 106.700 kuna, najjeftiniji 1.5 dizelaš oprema Visia 123.400 kuna (preko 16.000 eura - too much)