Trenutno vozim mali simpatični Renault Modus, kojeg se zajedno sa Fiatom Ideom i Opelom Merivom može stavit u razred malih monovolumenskih automobila. Malih znači dužine oko 4 metra, a Modus je zapravo i dosta kraći. To se ne osjeća na mjestima za sjedenje, zbilja ima dosta prostora, pogotovo jer se stražnja klupa može uzdužno pomicati čak 17 cm napred-nazad. Prtljažnik je zato patuljastih dimenzija, ali s obzirom da ovih par dana nisam morao ništa prevoziti, baš me briga za to... Inače, upravo zbog prtljažnika nekoliko puta bi razmislio hoću li kupit ovaj autić. I vozne performanse mu nisu baš na visokom nivou. Oblik kutije i visina mu ipak ne omogućavaju sigurno peglanje zavoja. Kočnice su zato luđački dobre.
Inače, kome to ne smeta, i tko se navikne na neobičan dizajn, za Modus s najslabijim motorom (1.2 75 KS) i osnovnom opremom, koja je zaista bogata, treba dat 91.500 kuna, dakle oko 12.000 eura prema trenutnom tečaju.
Evo nešt' podataka:
Motor: 1.6 16V 4 cilindra/16 ventila, snaga 82 kW (113 KS) pri 6000 okretaja, okretni moment 151 Nm pri 4250 okretaja.
Mjenjač: ručni 5-brzinski.
Brzina: maksimum 188 km/h, do stotke 10,3 sekundi.
Kočnice: diskovi sprijeda, bubanj straga, ABS s elektronskim razdjelnikom sile kočenja
Prtljažnik: 198 litara - 274 litre.
Mjere: duž. 379 cm, šir. 169,5 cm, vis. 159 cm, međuos.razmak 248 cm, masa 1170 kg, nosivost 490 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 9,0/5,6/6,8 llitara, na testu 7,9 litara, spremnik 49 litara.
Osnovna oprema (Confort Authentique): 4 zračna jastuka, ABS+EBV, Isofix, prednja stakla na struju, prednja sjedala podesiva po visini, elekrični servo upravljač podesiv po visini, puto računalo s 7 funkcija, središnje daljinsko zaključavanje, stražnja klupa Triptic podesiva i uzdužno
Financije: najjeftiniji 1.2 16V s opremom Confort Authentique 91.500 kuna, najjeftiniji 1.6 16V s opremom Luxe Dynamique 116.400 kuna
Post je objavljen 16.01.2005. u 09:54 sati.