Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/imogen

Marketing

BADEL

Kao i prošli put, ostala sam nijema pred obiljem ajvara. Znala sam da me voli, ali ovoliko... Privukla sam sinčića k sebi i tiho mu šapnula na uho: "Sine, tvoj otac je svetac..."

Imam jednu ideju, ali pošto mi je atribut "eksluzivan", dakle onaj koji isključuje većinu u korist manjine, ogavan, pogotovo kad je riječ o informacijama potencijalno korisnim za opće dobro, ja ću podijelit tu ideju sa svima na planetu. Radi se o revolucionarnom izumu koji može promijeniti našu svakidašnjicu pa ako ga neko sebično prisvoji te patentira i zgrne neviđeno bogatsvo, dabogda zauvijek bio zatočen u njem sa golim Billom Gatesom. Dakle...uzmemo jedan kvalitetniji te poveći čučavac te montiramo na njega tuš kabinu- e, voila, imamo dvije nužno potrebne kulturne tekovine stopljene u jednu, koja s jedne strane štedi na sve oskudnijem resursu, vodi, a s druge je strane higijenski superiorna, jer kada će te se to prati ako ne poslije sranja. A umjesto prevaziđene WC školjke, možete postaviti bistu nekog svog velikana, npr Dartha Vaidera.

Kad smo kod velikana, koliko vas zna da je tvornica alkoholnih pića Badel dobila ime po Marijanu Badelu (1920-1944), revolucionaru i Narodnom heroju, kojega su '44, kao političkog komesara brigade Franjo Ogulinac - Seljo, kod Jastrebarskog ubili NEMCI. I što bi rekao zlosretni Marijan, koji je u 24. godini položio život na oltar ideala, kad bi vidio da mu voljenu radničku klasu sustavno tamane proizvodom zvanim Mirogojček, dok na svakoj sramotnoj boci velikim slovima piše BADEL. Josip Kraš je sa Krašuljcima i Krašoticama još prekrašno dobro prošao, tamani pretilnu buržoaziju.


Post je objavljen 12.01.2005. u 01:59 sati.