Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/djonza

Marketing

CURE Vs. BMW

Evo pošto nađoh ovu sliku inspirirala me na temu u kojoj naravno ne mislim nego na 50 posto cura koje će se same prepoznati!
Većinu muških zanima kakva kemija ima u BMW-ovim modelima automobila i ljudskih bića u obliku žena?
Da kažete nema,slagali biste jer zaista ima al ne znam radi čega je taj isti BMW pokorio i mnogo skuplje i ljepše automobile u očima nježnijeg spola.Ovo se najviše odnosi na doba dok je žena još nezrela da razmišlja,te leti za BMW-om ko da je mutava.Poslije ipak dođe sebi i skuži da to il nije joj važno,il druga marka joj napetija i sl....Molim poštene cure da se ne uvrijede jer zaista nisam mislio na njih nego na sponzoruše i sve one koje sebe rado vide kao dodatnu opremu na nekom BMW-u!A tako mislim i o vozačima ove kvalitetne marke automobila.Eto ga,to je to od mene o dvoboju ŽENA Vs. BMW u kojem žena često povede i na kraju izgubi...hehe

Post je objavljen 09.01.2005. u 20:21 sati.