Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/grota

Marketing

To je klasična prijevara za koju nitko ne odgovara

Iz Glasa Istre, 07.01.05, Petak

Najbolje bi bilo da se svi mi prevareni dogovorimo, nađemo odvjetnika i podignemo zajedničku tužbu protiv firme koja nije zaslužila baviti se tim poslom. Kod njih više nikada ne bih kupio ulaznicu niti za jedan koncert, niti bih to ikome preporučio.




RIJEKA -
Krajem lipnja prošle godine Riječanin Dragoslav Puvača trebao je otići na koncert Metallice u Veliku Goricu. No, koncert je otkazan, a njemu do danas organizator nije vratio 660 kuna za dvije kupljene ulaznice. U medijima se barata s 2.000 prodanih ulaznica za koje novac nije vraćen.
- To je sramota. Valjda se tako nešto može dogoditi samo u Hrvatskoj. Obećano nam je iz organizacijske tvrtke »Impresario« i iz »Dallasa«, gdje sam kupio kartu, da ćemo lani u rujnu dobiti novac, pa do kraja godine. Sad javljaju da će vratiti kada budu mogli, a to najvjerojatnije znači nikada - ogorčen je Dragoslav Puvača.
Pokazao nam je aneks Ugovora o trgovačkom zastupanju između »Impresarija« i »Mars Musica« koji su potpisali direktori Marijan Crnarić i Goran Lisica i u kojem je navedeno da se organizator obvezuje izvršiti kompletan povrat novca kupcima ulaznica, ukupno je riječ o 758 ulaznica, i to tako da će uz 330 kuna isplatiti i pet kuna zateznih kamata najkasnije do kraja 2004. Organizator se obvezao i izvijestiti javnost o povratu novca putem medija, o vlastitom trošku.
- Riječ je o klasičnoj prijevari za koju nitko ne odgovara. Pa, gdje je završio prikupljeni novac, nije valjda ispario. »Impresario« optužuje međunarodnog partnera i izvijestili su me da je za potraživanje novca zadužen međunarodni tim odvjetnika. Da drskost bude još veća, mole nas za razumijevanje i dodatno strpljenje. Više im ništa ne vjerujem, a još manje vjerujem u priče da će organizirati neke nove koncerte. Kod njih više nikada ne bih kupio kartu ni za jedan koncert, niti bih to ikome preporučio. Ne preostaje mi ništa drugo nego tužba. Najbolje bi bilo da se svi mi prevareni dogovorimo, nađemo odvjetnika i podignemo zajedničku tužbu protiv firme koja nije zaslužila baviti se tim poslom - kaže Dragoslav.
U civiliziranom svijetu ugovori obvezuju. U Hrvatskoj to očito ne vrijedi. Kod nas je normalno da vam netko uzme novac i ne vrati ga mjesecima potom, možda nikad. Tvrtka koja to napravi treba biti kažnjena, kao i odgovorne osobe u njoj, tako da se više nikada ne bave tim poslom zbog notornog lopovluka. Međutim, Crnarić najavljuje nove koncerte. Gdje su institucije pravne države i zašto one ne zaštite prevarene građane. Puvača dodaje da su mu u Društvu za zaštitu potrošača rekli da postoji mogućnost zastare potraživanja i da bi se »Impresario« mogao izvući »lišo«. Pokušali smo razgovarati s Crnarićem, ali na telefon njegove tvrtke javlja se samo telefonski govorni aparat.


Povrat novca preko Državnog inspektorata

Društvo za zaštitu potrošača savjetuje kupcima ulaznica podnošenje zahtjeva za povrat novca zbog neispunjenog ugovora trgovcu od koga su ulaznice kupljene. Ukoliko trgovac po zahtjevu ne postupi, kupac se treba s dokumentacijom s kojom može dokazati kupljene ulaznice i zatražen povrat novca obratiti predstavkom Gospodarskoj inspekciji Državnog inspektorata. Inspektor će obaviti nadzor, a po utvrđivanju činjenica može donijeti rješenje kojim će trgovcu narediti da ispuni zahtjev potrošača.


Evo slažem se sa svim gore navedenim i stvarno bi se trebali svi zajedno dogovoriti i podignuti tužbu pa neka sucker ide u zatvor malo ali toliko da mu se to ne isplati. Rekao sam tako zato što po njegovoj računici za nekih 600 000 kn ako dobije godinu dana zatvora baš i nije neka kazna, a pogotovo lakše ju je izdržavati ako te čeka nagrada vani. Ja barem tako mislim.
Poruku bi trebalo poslati, pa neka se to prelomi na organizatorovim leđima.
Moju potporu imate!!!

U prilogu:

http://www.potrosac.org/

Društvo Potrošač


Nikada ne treba sumnjati u sposobnost skupine ozbiljnih i predanih građana da promijene svijet.
Naprotiv, takvi su ga upravo i mijenjali
"POTROŠAČ" - Hrvatski savez udruga za zaštitu potrošača
"POTROŠAČ" - Društvo za Zaštitu Potrošača Hrvatske

Ilica 48/I (ulaz u dvorištu lijevo), 10000 Zagreb
Tel 01 4835 889
Tel/Fax 01 4835 888
E-pošta potrosac@potrosac.org
(molimo ne koristiti adresu e-Pošte za pritužbe jer ne možemo pojedinačno odgovoriti)


Svoje pritužbe možete javno objaviti i dobiti odgovor ili upute u Knjizi pritužbi.








Post je objavljen 07.01.2005. u 19:38 sati.