Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stitch

Marketing

Podilaženje


Nikako da uhvatim vremena za tekst o glupostima poput natpisa "Provjerite Vaš novac" u svakoj banci. Ili o sličnim kataloškim biserima koje svaki dan nalazim u svom sandučiću.

No Nives Opačić, sjajna profesorica s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, veli da se raspitala kod tvoraca takve i sličnih pogrešaka i doznala vrlo bizaran razlog krive upotrebe zamjenice: nije riječ (uvijek) o neznanju nego o tome da marketinška poruka treba podilaziti publici, a u to se ubraja i pisanje zamjenice velikim početnim slovom.

Budući da "svoje" ne mogu tako napisati, odlučili su se za netočnu inačicu, samo da bi mogli upotrijebiti oblik iz poštovanja.

Da nije tužno, bilo bi smiješno. Zar ne?

Post je objavljen 05.01.2005. u 11:18 sati.