GFK i PULS, agencije koje su provele one spektakularne izlazne ankete na temelju kojih je Mikšić plesao a hadezeovci par sati sjedili u nevjerici, sada moraju objasniti kako to da su izborni rezultati tako drukčiji od njihovih projekcija.
Na to su dali dva odgovora. Prvi je taj da su birači Jadranke Kosor uglavnom stariji, siromašniji i neobrazovani ljudi koji u pravilu anketare dočekuju s nepovjerenjem i nemaju namjeru sudjelovati u nikakvim istraživanjima javnog mnijenja. Drugi, i mnogo jednostavniji, je taj da izlazne ankete nisu pokrile birališta u BiH.
Sada se postavlja pitanje da li su svega toga bili svjesni kada su nedjelju navečer tvrdili da su "odstupanja minimalna" i da izlazne ankete predstavljaju "najprecizniju moguću anketu".
I da li su svega toga bili svjesni HRT, RTL Televizija i druge medijske kuće koje su se koristile njihovim basnoslovno skupim uslugama.
Post je objavljen 04.01.2005. u 16:25 sati.