Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Prljavo rublje je isplivalo...

Prvi izborni krug je iznio i prljavo rublje na površinu. Tako je prema Mesiću, HDZ potrošio barem 30.000.000kn na predizbornu kampanju, a ne 3.600.000kn kako tvrde u HDZ-u. Isto se tako postavlja pitanje tko je sve financirao HDZ-ovu kampanju, jer vrlo nevjerojatno zvaču da su sva sredstva prikupljena za kampanju od stranke, koja je navedena kao jedini financijer kampanje.

S druge pak strane, teško je povjerovati i Mesićevom stožeru da su utrošili svega 4.700.000kn u kampanju. Mesić nije bio toliko prisutan u medijima koliko Kosorica, no još uvijek prisutniji nego Mikšić koji je utrošio 4.700.000kn u kampanju. Također je zanimljivo da je „Ingra“ jedan od glavnih Mesićevih sponzora, koja očito vraća dugove kada je u sastavu hrvatske delegacije predvođene Mesićem, posjetila Libiju i tamo ugovorila vrijedne poslove. Teško je ne zapaziti činjenicu da je građevinski lobi (neki spominju i termin „građevinska mafija“) uvijek nekako povezana s Mesićem na ovaj ili onaj način.

Mikšić se ovdje doima kao najpošteniji ističući da je uložio svojih 4.700.000kn u kampanju. No pri tome prešućuje činjenicu da je dobar dio svojeg američkog sna ostvario upravo zahvaljujući poslovanju s „Domovina d.d.“ u kojoj je jedan od partnera bio i Stjepan Tuđman. Mikšić je također krenuo i s niskim udarcima da je Mesić dobio nekakvu vilu od francuskih obavještajnih službi, što je kasnije i porekao, tvrdeći da se samo šalio. Šalio se on ili ne, taj potez je bio jako nisko ispod pojasa i nikako nije bio šaljiv, već vrlo precizan udarac.


Post je objavljen 04.01.2005. u 16:12 sati.