Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Zarada na mrtvima

„Jutarnji list“ je na današnjoj naslovnici objavio veliku sliku nedavno poginule djevojčice u Krabiju od posljedica tsunamija. Nedvojbeno je da je njezina pogibija velika tragedija i nenadoknadiv gubitak, kao uostalom i pogibija svakog djeteta. No zašto neka djeca dospiju na naslovnicu, a neka ne? Zašto sva poginula djeca ne dobiju jednak tretman u medijima? Zar svako poginulo dijete nije velika tragedija i nenadoknadiv gubitak i ne zaslužuje li svako sliku na naslovnici i posljednji pozdrav?

Naravno da je pogibija svakog djeteta nenadoknadiv gubitak i velika tragedija, ali svaka pogibija ne povećava dnevnu tiražu. Nino Pavić, vlasnik raznih izdanja, pa tako i „Jutarnjeg lista“ procijenio je da će velika slika tragično poginule djevojčice podići današnju tiražu novina. Drugim riječima, okoristio se ljudskim životom radi zarade.


Post je objavljen 30.12.2004. u 12:57 sati.