Kupio sam preko interneta nekakvu kozmetiku. Tjedni prolaze, a robe nema. Naravno lova je uredno skinuta s moje kreditne kartice. Kaj sad? Ništa, šaljem mail firmi; di je jebena roba? Mole za strpljenje, ali me upozoravaju da carina još može zadržati robu do tjedan dana. Carina? Naša carina? To bi moglo biti i mjesec dana smijem se u sebi;))). Vrag (da opet on) mi ne da mira i nakon dva mjeseca od kako paket ne stiže ja opet šaljem mail: di je jebena roba?? Ovog puta s dva upitnika na kraju. Žena me pita za adresu kako bi provjerila jesu li poslali na pravu. Ok. šaljem adresu i ispada da nisu imali ZIP code, odnosno poštanski broj od Zagreba. To me ne zabrinjava jer samo je jedan Zagreb grad u Hrvatskoj i sigurno zbog toga roba neće zalutati. Još mi kaže da će mi besplatno ponovo poslati i pošiljku od tog i tog datuma (kad sam naručio). Super. Za svaki slučaj idem on-line provjetiti svoje troškove na kartici. A kad tamo oni meni još jednom naplatili robu i to 10-ak dana PRIJE nego sam poslao ovaj drugi mail. Kaj je ovo, kaj su vidoviti? Brzo zovem kartičare i kažem da storniraju te troškove jer ja tu robu nisam ponovo naručio. Nema frke kažu oni sve će se riješiti. Ha! Pa neće MENE neka tamo firmica preko bare sjebati i maznuti lovu. Ne dolazi u obzir. Šaljem im jedan bijesan mail na koji do danas nisam dobio odgovor. U međuvremenu: dolazi paket! Ne mogu vjerovat! Tu je! Plaćam carinu, PDV, i ostale pristojbe cca 50% vrijednosti paketa, ali ovog puta se nemam kaj žaliti. Happy end? Ne bih rekao. Sređujem papire i bacam onu narudžbenicu koju sam isprintao kod narudžbe i na kojoj sam olovkom napisao riječi "čekam da dođe". Čitam kaj piše sitnim slovima. Dobro nisu baš bila sitna, ali nisu ih baš ni naglasili. A tamo lijepo piše da narudžbom tog paketa automatski postajem član njihovog kluba i da će mi redovit svakih 60 dana slati novi paket kozmetike! Muzika je ona iz Zone sumraka. Šaljem mail da me izbace iz tog svog kluba!
Poanta:čitajte kaj piše kad nešto naručujete preko interneta!
Sigurnost kupnje preko interneta
Ja rado kupujem on-line, ne bojim se zlouptrebe kartice jer u svakom trenutku mogu vidjeti koji su troškovi napravljeni po svim karticama i mogu ih na vrijeme stornirati/reklamirati. Veće su šanse da vam netko mazne cijeli novčanik zajedno s karticom nego što će vam neki haker otkriti broj. Jedini i najveći rizik je da kupujete od firme koja ne postoji. Lažna firma kao fol nekaj prodaje a u stvari se samo želi dočepati podataka o vašoj kartici. Ja zato kupujem samo od provjerenih firmi tipa Amazon.com i sl.
Sa isporukom nikada nije bilo problema. Budući živimo tu gdje živimo ja sam par puta slao mail Amazonu žaleći se kako roba još nije došla i oni su mi poslali ponovo i na kraju sam dobio dva CD-a:) Kupac je uvijek u pravu. Općenito uvijek bi izvukao svoju lovu nazad. Jednom sam od jedne poznate firme iz Engleske kupio nekakav planer. Naravno i na to su mi zračunali carinu, pdv i kaj ti ja znam, ali fora je u tome što je na paketu pisalo da to košta 40 funti dok je prava cijena bila 40 EUR-a. To znači da su meni obračunali carinu i pdv na veći iznos nego što su trebali i tako me opet oštetili za cca 70-80 kn. Tražio sam od te firme potvrdu kojom potvrđuju svoju grešku kako bih se na sudu izborio za svoje pravo. Naravno naglasio sam kako je upitno hoću li uopće uspjeti bla. bla. Na kraju mi nisu htjeli poslati potvrdu (ipak je to poznata firma i ugled je u pitanju) već su mi na račun od kartice uplatili lovu. Trebao sam ići u pravnike:)
Post je objavljen 15.12.2004. u 03:20 sati.