Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/xiola

Marketing

I am more upset about kids being killed in Iraq

Ovo su pragmaticne rijeci Tracey Emin (sator je bio njeno djelo) u vezi onog pozara koji je poharao Saatchi kolekciju. Go, Tracey, go!
I sad evo ti blagostanja zapada i freedom of choice: jutros se bruji o epidemiji dijabetesa i gojaznosti kod djece u UK poradi lose prehrane i ne-kretanja. Trogodisnja djevojcica je umrla od srca jer je bila pregojazna: tezila je 36 kg. Guardian ima odlican clanak na naslovnici gdje pise o tome kako velike kompanije koje proizvode slatkise i slicnu “hranu” namijenjenoj djeci tajno razradjuju svakakve moguce perfidne strategije da ih sto vise “navuku”. Evo, ja uopce nikad nisam cula za te Real Fruit Winderse (“a wound-up length of fruit-flavoured jelly”-zvuci bljak) koji se spominju kao primjer, a Kellogg’s je upotrijebio “virusni marketing” da “natjera” djecu da to kupuju (ajme, sta jos sve nece izmisliti). I eto ti, s jedne strane djeca se bore za gole zivote, s druge se bore sa previse hrane. No shit Sherlock.Topla voda alert!
clanak



Post je objavljen 27.05.2004. u 09:00 sati.