Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/surviver

Marketing

Napad pameti

Neki dan sam gledala jedan film ... Malo je bio čudan, al ok. Nego, zaključila sam u suradnji sa sugovornikom da ljudi puno brže vjeruju slabim nego dobrim stvarima. Uvijek nam treba još cijeli niz uvjeravanja da nas netko voli, dokazivanja da smo tom nekom dragi, iskazivanja ljubavi nikada dosta, podsjećanja na razno razne datume, mjesta, sitnice koje primamo - i još uvijek se (pre)često javlja sumnja dal nas taj netko zaista voli ili je tu zbog nekih drugi razloga. Dok na drugoj strani leže one slabe stvari. Koje povjerujemo ne pitajući 2x. Ako nam tako netko kaže u ljutnji npr. da nas mrzi. Uopće ne posumnjamo u to da su riječi odraz osjećaja i stoga ta osoba to tako zaista i osjeća. Ili ako nam dragi kaže da nas je prevario i da mu je žao. Onaj prvi dio povjerovat ćemo max nakon drugog pitanja: "Jel ti to ozbiljno?!" A onaj drugi dio - ljepši i po meni bitniji - nećemo ni čuti. A u najboljem slučaju, ako ga i čujemo, zabit ćemo mu ga u facu i reći da mu je žao za jedan klinac jer da mu je žao ne bi to učinio. Ali zašto je tako teško vjerovati da je ljudima zbog gluposti koje čine u životu - zaista i jednostavno žao. Zašto su nam uši poput radara na sve što nas vrijeđa, čini tužnima i loše je samo po sebi. A sve ono suprotno ako čujemo ok, a ako ne čujemo nema veze jer to samo znači da će se trebati truditi dalje i iskazivati nam sve te male znakove pažnje uvijek iznova, iznova i iznova ...

Post je objavljen 29.11.2004. u 12:17 sati.