Nemrem da se ne nasmijem od uha do uha. Šala je originalna, opet u režiji nespretnih menađera za javnost Podravke. U Nacionalu kratki poslovni tekst - Podravkin gulaš dobio oznaku IZVORNO HRVATSKO. Kraj tako malog teksta logo Podravke (što je sasvim u redu). Kraj tog malog teksta mala slika Marinca. Sa velikim osmjehom.
Kaj onda?
Pa kaj nije to dovoljno!? Mi smo se redakciji grohotom smijali. A motivi Podravkine službe za odnose sa javnošću za davanje takve nespretne informacije same su se od sebe nametale:
a) Marinac je zaslužan za postanak gulaša! Prije se nije proizvodil.
b) Marinac je garancija kvalitete sadržaja gulaša (iako smo volovi zapravo mi)
c) Osobno pokazuje kome je namjenjen gulaš (tko diže zasluge od dobre prodaje)
d) Ne zna se da li je osmjeh na licu prije ili posle kak ga je probal
e) Nasmijal se kad se Polančec porinul da ga proba mesto njega.
f) Prijedlog Pikant Marketinga za promjenu dizajna etikata gulaša
Zar je čudo kaj nisu mali rumeni Polančec nije uspel dogovoriti akvizaciju niti jedne tvornice u Srbiji (izigrali ga Srbi naivca jednog!), kad i najobičniju vijest o vrhunskoj kvaliteti svog proizvoda, Podravkini menađeri nisu u stanju normalno plasirati u novinama?
Ak Marinac nemre u red dovesti običnu službu za javnost , kak bu kontroliral malog seljačiča koji se rado crveni i lupa šakom po stolu. I ne zove se Jjjujjulijjjaaa.
Post je objavljen 28.11.2004. u 14:10 sati.