far far away...

ponedjeljak, 04.06.2007.

zoo

sjetila sam se zoloskog vrta u zagrebu, ali samo zato sto mi je velika zelja vidjeti ga.
naravno nikad nisam bila tamo.
ko dijete kad sam s majkom isla u zagreb, uvijek je to bilo jer treba poc pregledat kicmu.
uf nisam voljela zagreb radi toga.
ali, nije grad kriv za moje nevolje.
isli bi uvijek avionom, naravno srijedom, jer je tada doktor primao pacijente koji nisu bili iz zagreba.
i kad bi stigli onda trk na autobusni kolodvor, onda trk na šalatu.
dosle bi izvan zora u ambulantu i onda cekanje.
imala sam osjecaj da cekam dva dana.
cekanje kad ce moje ime prozvati da idem u ambulantu br 4.
onda kad bi dosla unutra bilo bi ili provjera kako mi stoji aparat za kralježnicu, ili u bolnicu.
uf to mi je bilo najgore. mislim da je moja mama uvijek znala kad cu ja ostat u bolnici, a nikad mi ne bi rekla. svaki put sok.
...a ja sam htjela samo poc u zoo.
e da prica bude jos bolja, otkrili su mi, naravno ko i vecini sa iskrivljenom kraljeznicom, da mi je jedna noga kraca, pa sam nosila ulozak u cipeli.
i onda obavezno bi morala nosit neke cipele Boze sacuvaj, jer u normalne ulozak nije mogao stat. za nabavu tog uloska trebala sam ic u neku ustanovu u zg, ali ne sjecam se imena.... hm, starim )).

i tako imala sam 6 gipseva, nimalo ugodna stvar. po tjedana je trebalo nositi i moram priznat da bi se za to vrijeme kraljeznica puno ispravila, ali zato nakon skidanja, ona bi se vratila u dobar stari polozaj obrnutog slova s.....

i sad, nedavno dragi i ja u zagrebu. dosli malo, isli na neko vjencanje pa svratili.
joj tako mi je bilo lijepo u zagrebu bit i doci " drugim poslom ", divota.
kad smo dosli, prvo sto sam napravila, otrcala sam na šalatu.
jadan ON morao je za mnom. :))) mislim da mu nekad moji postupci nisu jasni.
ali eto morala sam poci vidjet mjesto gdje sam bila toliko puta.
samo sto je bilo jako kasno pa nismo vidjeli nista, ali nema veze uskoro opet dolazim, pa cu opet....
a i u zoo...
zadnji put kad smo bili u zg. posli mi u zoo, ali smo zakasnili, pa smo ostali iza vrata, ovaj put moram navrijeme poc...

04.06.2007. u 12:25 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Bigoo.ws

Komentari da/ne?

Opis bloga

prica o svemu i svacemu, zivotu, ljubavi, ljudima...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr