far far away...

utorak, 29.05.2007.

posao

nakon operacije kraljeznice sto su vam rekli da smijete, a sto ne smijete raditi?
meni su rekli " ne smijes nista tesko nosit, ne smijes previse na nogama, ne smijes previse sjedat...
ok, onda sto da radim?
moj posao u najmanju ruku nije prikladan za mene s obzirom na operaciju. sjedim cijeli dan za racunalom.
ali to me ne smeta, mislim da me bole leda jednako kao i svakoga drugoga tko sjedi cijeli dan.
operacija me nimalo ne prijecava u stvarnom zivotu da obavljam sve sto bi i inace. proslo je previse vremena da bi se mogla sjetit kakav je bio osjecaj bit bez sipke. dobro, u to vrijeme je bilo grozno jer sam imala jako veliku grbu i nije mi bilo ugodno, a da o kompleksima ne govorimo.
ljeto, nocna mora. kupala sam se ili rano ujutro kad nikoga nema, ili navecer, opet kad nikoga nema. a kad bi slucajno koga i bilo imala sam osjecaj kao da neciji pogled probija moja leda.
grozno.

sjecam se prvog razreda osnovne skole kad je sve to pocelo. na tjelesnom svi su mogli napravit kolut, osim mene. grozno kad ti se cijeli razred smije.
sistematski je bio sumnjiv, da bi vec sljedece godine mi rekli da idem u zagreb.
rekla sam Vau idem u zagreb.
:) valjda sam mislila da idem na izlet.
i tako je sve pocelo...

29.05.2007. u 07:48 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Bigoo.ws

Komentari da/ne?

Opis bloga

prica o svemu i svacemu, zivotu, ljubavi, ljudima...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr