...Princeze često čekaju svoje prinčeve na bijelom konju....ali nažalost u mnogim slučajevima dođu samo konji..... :)))

nedjelja, 10.06.2007.

*********Rodjendan........ :))

Pozz svima!! Bas dugo nisam pisala post a posvetit cu ga mom rodjendanu....koji je za par dana....18 rodjendan...roflcak osamnesti hehe....
Sto se tice ljubavnog zivota pomalo se sve vraca u normalu,opet postajem ona stara *A* koju nije briga ni za jednog muskog,ni za nikakve veze i sranja...vec samo za izlaske i prijatelje i naravno zafrkanciju...
U drugu subotu 23.06 cemo poci svi skupa proslavit moj rodjendan,cijeli razred i ekipa i "uspjesan" zavrsetak skole...da ,da ,nije bas uspjesan ali ... bang....GLAVNO DA NIJE GODINA !!!!thumbupsmijeh
U petak i subotu sam bila vanka bila mi je prva liga ,bas odavno se nisam tako zabavila....nismo bili bas na nekom posebnom mjestu, ali.... nije vazno gdje si, nego s kim si ...tako da je bilo pre pre pre doooobroooonaughty
Neznam sto bi vise napisala,nemam inspiracije,neda mi se razmisljat....veliki pozz ZORANI,PARTYBREJKERICI,IVI,ANI,VARALICAMA,BAZZALI,TAMI,BRUNU,PERU,SVIMAAAAAcerek PUCEK kiss
PA PAAAAwave


Od rođendana pa do rođendana....

....Konačno sam slobodna oprezna i ranjiva
ponekad se budim noću, al sada mogu sve što hoću
sve se može srediti ali tebe ništa ne može zamjeniti...
REF:ja od rođendana pa do rođendana čekam samo poziv tvoj makar prazne riječi bit će dovoljne da znam da si nekad bio moj...
zabavljam se danima po finim restoranima ponekad sam slabe volje ,prazno mi je ali bolje, sve se može srediti ali tebe ništa ne može zamjeniti....
REF:ja od rođendana pa do rođendana čekam samo poziv tvoj ,makar prazne riječi bit će dovoljne da znam ,da si nekad bio moj....
svaka Nova godina slatka ne predvidiva, danima budućnosti ,tisuću mogućnosti ,sve će se promjeniti ali tebe ništa ne može zamjeniti....
cerekcerekkiss


- 19:51 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.