lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari jes or nou

design by aNjIcA =)

'bOuT Me:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
SEKA ALEKSIĆ

Carica me je nazvala Mateja,
ali me većina ljudi koje znam
zovu Četka...

Imam 16 godina
i idem u 2.razred
srednje škole
koja je poznatija pod
imenom LUDARA ili PTŠ...
Inače škola je
najluđa i najjebenija...

Inače volim
dobar provod,
tulume,zajebanciju,
svog medu,
svoju ekipu-
Niku,Lauru,
Brunu,Ivis,DeNiA...

svoj kvart-SREDNJACI....

Obožavam ZAGORJE
i jednog dečka
koji živi tamo..cerek
Volim cijelu ekipu-
Grofa,Joca,Valeka,Robia,
Klemara,Iveka,Srateka,
Fanta,Dasu...

U sretnoj sam vezi već 1.god i 2.mj
moj mali Medo....volim ga...

Treniram rukomet
već 3god.
i živim za taj sport...
Volim svog trenera,
IvEk CaR...
sve cure s kojima treniram,
pogotovo svoju
Čiči i Tinu i Marinu...
(makar njih dvije više ne treniraju)

Ljetujem u Selinama,
carsko mjesto...
Najbolja ekipa iz Selina-
Patricija,Iva,
Josipa,Nino,
Žućo,Charlie,
Glupača....


Ako me netko treba
neka mi se javi na msn:
crazy_plavusha@hotmail.com
ili na e-mail
princesss16@net.hr


........................................................
Ajd' kad si već tu
svrati i do njih!!


Nika
Fiki
Mihaela
Romana
Pa3sha
Josipa
Tina
Fuxii


........................................................

F R I E N D S


LjUdI KoJe
ObOžAvAm...


NIKA
Moja B.F.F. već 8 godina...
Volim ju sou mach...


LAURA
Moja seka, obožavam ju... :)

BRUNA
Super frendica, i nju volim
jakoo puno..


IVIS
Moja najdraža kokaa,
volim juu...pusa najdražoj...


GETZ
Moja velika ljubav iz osnovnjaka...
idemo i sada zajedno u školu...volim ga..


FIKI
To je moj car...
obožavam ga...


Ostali s kvarta:
Ivana, Kudra, Jurić,
Rea, Dr.War, Škec,
Sven, Bašta, Edy..




NeKi Iz LuDaRe...

LALA,ZEX I ŠIT
Najbolje frendice iz srednje,
s tim da Šit i ja ljetujemo zajedno
u Selinama...Volim ih sve 3...


MEDO
Ma to je moja carica, koja stalno smišlja nove nadimke..
I volii zaje... okolo
pusa..volim ju


MIHAELA
S njom ja sjedim, cura je fakat dobra...
Puno mi pomaže..TNX MIHA..
volim i nju...


ROMANA
Cool cura, opičena do bola...
ma to je naša predsjednica razreda...


Ostala odlična ekipa:
Josipa-obožavam ju,
Župka,Kiki,Puška,Ilićka,Kuliš,
Tajana,Petra,Kunta,Hrenovka,
Vražićka,Fuxi,Beba,Katarina i
Kristina - moje zagorke,
Angelina,Tamara,Irena,Jelena,
Kljaićka,Andrea,Marina,Iva,Grba,
Tina...




EkiPa Iz SeLiNa

PA3SHA
opičena do bola, moja best frendica s mora,
ma cura je legenda..volim ju..


IVA
ma mala je luda...
i ima full zgodnog bratića-Zvonkec...


JOSIPA
isto supeer cura,
Ivina frendica,
cool butra..


NINOcerek
Moj dečko...
Volim ga..


ŽUĆO
Ninov brat
i moj NAJDRAŽI šogor...
obožavam ga-car..


CHARLIE
Naš šminker..zgodni lik..al fakat je...
imate njegovu slikicu dole..



NajLuĐa EkIpA iZ ZaGoRjA...

GROF
Best frend...
On mi je ko brat...
OBOŽAVAM GA...


JOC
ma lik je unikat..
takvog zajebanta još nisam upoznala..On je
jebeno bezobrazan i lud,
al u neku ruku i jakoo drag..


VALEKcerek
Super dečko,
plavog zavodljivog pogleda,
uvijek za zajebanciju,
zgodan i vrlo simpatičan...


MATIJA
ma to Vam je moj rođak...
Rođo je mrak...
..i ima ful slatke frendove..


Ima njih jakooo puno..
i više nego što mislite...



Ostali:
Ivek,Klemar,Sratek,Fant,
Dasa,Vladek,Jasmina,
Schumacher,Kićo,Robi...
ma fakat ih ima jako puno..
pusa svima-
volim ih SOU MACH




........................................................

SLIKE CIJENJENIH FACA...


Image Hosted by ImageShack.us
JoC..


Image Hosted by ImageShack.us
Uuu Sexy...


Image Hosted by ImageShack.us
Ah šta da kažem...
Zagorci... :))



Image Hosted by ImageShack.us
Ja i Mirkich-
frend iz Nizozemske...



Image Hosted by ImageShack.us
Charlie i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us
Moj mali...
vidi ga s tim glupostima..



Image Hosted by ImageShack.us
Ja i Gogo..


Image Hosted by ImageShack.us
Grof-best frend


Image Hosted by ImageShack.us
Ekipa na rivi:
Dado,Pa3sha,Žućo,Sanjo,
Glupača,Nino i ja...



Image Hosted by ImageShack.us
Ja i moj Fiki

NEKE SLIKICE S MORA 2007.

Image Hosted by ImageShack.us

Ja..


Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Mirkich


Image Hosted by ImageShack.us

Curke..


Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa na svetioniku..


Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us

Pa3sha i Arka


Image Hosted by ImageShack.us

Nino i Ja


Image Hosted by ImageShack.us

Pa3sha i Shvabo


Image Hosted by ImageShack.us

Didi i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us

Pa3sha i Luka..


Image Hosted by ImageShack.us

Shvabo,Pa3sha i Giri


Image Hosted by ImageShack.us

Pa3sha i Ja


Image Hosted by ImageShack.us

Caffe bar Jelena


Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Šišo..


Image Hosted by ImageShack.us

Tyra i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us

Siniša


Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Nino


Image Hosted by ImageShack.us

Mirko i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us

Giri i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us

Kiki,Pa3sha,Lorelai i Giri


Image Hosted by ImageShack.us

Pa3sha,Hrc i Arka


Image Hosted by ImageShack.us

Sina i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us

Ritual


Image Hosted by ImageShack.us

Arka i Pa3sha


Image Hosted by ImageShack.us

Šišo

Linkovi

utorak, 05.06.2007.

.....Opet ispočetka.....

Ej ljudi...
ovo mi je novi blog...kao što većina to već zna...
uglavnom...
želim punooo komentara..diigli:)

ne znam kaj da vam više napišem, nema niš novo...
sve po starom...
e da za
7 dana mi je rođendan...
pusa svima....

By: PrinCesS:))



| Komentari (4) *| Print | ** |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.