svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

malo o meni....*

ime:luanna
prezime:sta te briga...
ljubav:hmmm...
nadimci:lala i luly..
b-day:20.04
frendovi:moje dvije naj
bestice hely i aby,
ana,lia,marija,nina,
spata,tina,lora,
iwona,smovkica,
tea,deana,my tyna,
moja hanyca,mia,
maja,laura B,saska,
marina,karla,nives,valje,
entony,ilic,teo,ado,armin,
edo,pero B,pero R,nikola,
marijan,haris,saki...
uff ima ih jos punoo..
grad:porechrvatska
volim:cokoladu,frendove,MSN,
decke(tocnije jednog),
ljubav,komp,mob....
ne volim:skolumadbang,
ILENIJU headbangmadblablanamcor,
bahate,umisljene,antipaticne...
*idem u glazbenu skolu i sviram flautu
MSN:
luanna_the_princess@hotmail.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 05.05.2008.

novi blog..opettt..

ja opet napravila blog..opet su malo sraliii...ali ajdeee prezivit cuu..ovaj ce link znati samo oni za kojjeja budem htjela..moramo malo razmisliti o svom zivotu jer se pocelo dogadati jako puno stvarii koje vas bas i ne zanimajuuu..na ovom blogu nezelim da mi serete itd....necu bas pisat nesto puno postovaa jerr kao sto sam rekla ne zanima vas toliko stvarii...uzivvaj te mi..pucaaa...mwaaaaaaaaa..

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.