The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

srijeda, 20.06.2007.

[.A onda sve u pičku materinu jel?.]

nemam
SNAGE|VOLJE|ŽELJE|IDEJA|VREMENA.

Ma nemam ničega.
sve je u pički materini.
jebala te sibilarizacija.
jebala te usrana škola.
i jebo vas tomson u pičku materinu.
fuj ustaše.
fuj jebote pogotovo THE ustaše od 15 godina.
Koji kurac?!?Jesi se ti borio za Hrvatsku?
Ne,onda koji kurac.

Infantilno da peče za oči.



I idem na popravni.
I bolimekurac.
Jebemu mater.
Pička materina.
Danas ču se napit.
I sibilarizacija više nije in.
Ni Ć.

I ono,jedan savjet.
Živi svaki dan kao da je poslijednji.
Ne mari za posljedice ako nisu drastične.
Ne opravdavaj nikome svoje postupke,ma kako loši bili,jer tvoji su postupci.
Ne daj da te gaze.
Mogu te povrijediti na sto i jedan način,ali ti se po sto i drugi put digni,glava gore,osmijeh,i srednji prst prema nebu,bogu.
Nakon svakog puta što su te povrijedili,digni se,još veći još jači.
Ne zaboravljaj tko si.
Ne zaboravljaj što predstavljaš.
Ne zaboravljaj da svakoga čeka netko poseban.

Nisam savršena.
Hvala nečemu...tamo...gore...dolje..među nama,ma nebitno gdje.
U manama je ljepota.
jebalo te savršenstvo.
Digni glavu gore,sa osmijehom nosi sebe.
Ja ne želim biti savršena,jebem ti savršenstvo.
od malih nogu te sa svih strana bombardiraju "teži ka savršenstvu".
E pa NEĆU.
Kad narastem bit ću kamikaza.


Vlade nam propadaju,
dok se djeca ubadaju.
Zraka i vode nam nestaje,
a ubijanje ne prestaje.

Svakodnevno neki genocid,
ljude izvodi pred veliki zid.
Auto-bobme i kamikaze,
samo čekaju da nas zgaze.

Al' mene boli kurac za sve,
nemam više ambicije.
Samo tabak i alkohol,
to je život moj


Sport, glazba i umjetnost,
to je naša budućnost.
Govore nam tako svaki dan,
ali ja baš nisam siguran.


Al' mene boli kurac za sve,
nemam više ambicije.
Samo tabak i alkohol,
to je život moj.



Osjećam kako propadam,
polako gubim svoje ja.
U sebe više nisam siguran,
padam u zaborav.

Samoća me obuzima,
kvari mi raspolozenje.
I dok lagano tonem u san,
zamišljam sutrašnji dan.

Ne zelim razmišljati o tom,
ja ću uvijek raditi po svom.
Moj je zivot nerješiva enigma,
poput sefa bez kljuca svog

Samoća je jebeni osjećaj,
kad osjetiš samoću,
znaj da to je kraj......

...i ne želim biti ugrožena vrsta.stoga.fak of debili.

ako me netko treba...mobitel.
mičem se od tehnike dok ne ispravim matematiku.




jebote.
- 10:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>