The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

utorak, 05.06.2007.

[To never fall in love again?]

...kažeš mladi smo,što mi još znamo?


¤We don't need anything...or anyone?¤

E da,ako ćeš naići na mene ako slučajno prošetaš prugom,opet,hoćeš li zastati i zagrliti me kao nekada?

¤I don't quite know how to say.How I feel?¤
¤Those three words I said too much,they're not enough?¤

Hoćeš li me zagrliti,poslati sve k vragu,nasmijati se i reći zaboravi,zajedno smo?
Zaboravi na sve,dok si još dijete.
Hoćeš li me primiti za ruku,drugom pokazivati koje je koje zvjezđe,praviti se da znaš imena?
Ja ću se kao onda praviti da ja ne znam da to nije Veliki medvjed i gledati te kako se smiješ.
Hoćemo li ikada opet sjediti na onim tračnicama,hoćeš li mi ikada opet brati tratinčice u proljeće?

¤When everything feels like the movies?¤

Hoćeš li me opet čvrsto grliti i reći da ne želiš da ti nedostajem i ne puštati me doma?
Hoćeš li ikada opet u 3 ujutro glumiti Romea i pjevati neku srcedrapajuću pjesmu?

¤It's been a while...Since I could call you...¤

I sve one uspomene izazivaju onaj osjećaj boli među plućima.
Ono kada grizem usnicu.
A oči se samo nekontrolirano pune suzama.

¤Just make things go away?¤

Još jedan miran dan,shvaćaš?
Želim s tobom još jedan dan.
Da se pronađemo.
Da protrčimo ispod duge.
Budemo tragički junaci.
Počinimo tragičku krivnju.
I tragički završimo svoj život.
Jedva 16,pazi.


Otišao si mlad.
Kiki vrati se.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Znaaaaaš u cyber svijetu onaj mali crveni kvadratić koji ima bijeli iksić?
E ja sam ga našla u ovoj depresivi.
I stisnula sam ga.

Ali ako meni netko sutra stisne taj iksić.
obećaj mi nešto...nemoj plakat',može?

hvala.


ALIIIIIIIIIII JA SAM SRETNA ^^

I hoću da 3 osobe znaju da mi je veoma stalo do njih.
I da ih volim.
I da ih neću nikada zaboraviti.



<3


i za Kikija...


Pogledaj tipa iza sebe, menja drugove za šibicu
Kakav trip ! Kao Sahara i kiše...
ovih dana to me baš inspiriše

Ti moraš biti ti, meni iskrivljena slika ništa ne znači
ja nisam plavi dim u kome plivaš svake noći,
ja te vidim ja te osećam... Da li me čuješ ?


Vrati se !

Pogledom praznim kao mrak tražiš izgubljeni doživljaj
ne znam ni sam, valjda te razumem
ali nikako ne mogu da te opravdam

Ti moraš biti ti, meni iskrivljena slika ništa ne znači
ja nisam glupi film u kome spavaš svake noći,
ja te vidim ja te osećam... Da li me čuješ ?


Da li prepoznaješ ovaj glas ?
Sa bakljom u srcu tražim put za tebe
Čak i kad je mrak daću ti Sunca zrak,
još uvek te vidim, još uvek te osećam !
- 21:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>